Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Tervezd hosszútávra a fogyásodat!

hosszútávú fogyásA diéta, fogyókúra fogalma egy olyan rövidtávra szóló időszakot ölel fel, amely során valamiféle étrendet követünk és lehetőség szerint mozgást is végzünk. Ezek hátul ütője azonban az, hogy a diéta vagy fogyókúra abbahagyása után a leadott kilók vissza is jöhetnek, amint visszatérünk a korábbi étkezési szokásainkhoz. Ezért inkább okosabb, ha hosszú távra tervezünk. Alakítsunk ki egy teljesen új életmódot, amelyet akár éveken keresztül is tudunk majd követni.

Nem szabad nekiállni úgy egy diétának, hogy szigorú szabályokhoz kötjük magunkat. Például ne csak répán és almán éljünk hetekig. Az ilyen drasztikus kúrák helyett inkább fogyasszunk minőségi ételeket, megfelelő mennyiségben. A napi kalória bevitelünket számoljuk ki és ennek megfelelően osszuk el egy napra a tápanyagokat. Reggelire együnk többet, majd arányosan egyre kevesebbet az étkezések során. Naponta 4-5 kisebb étkezést iktassunk be, így nem törnek majd ránk falási rohamok.  Tulajdonképpen mindent megehetünk, ami belefér a napi kalória limitünkbe. (Ez a limit nőknél nagyjából 1200-1400 kalória közé essen.) Így semmit sem kell megvonnunk magunktól és a kúra akár életünk végéig is fenntartható marad.



?>