Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Mennyi és milyen mozgásra van szükségünk a fogyáshoz?

testmozgásA mozgás elengedhetetlen ahhoz, hogy egészséges életet élhessünk és, hogy a testünk jól működhessen. Amennyiben viszont a fogyás a cél nem mindegy, hogy milyen mozgást végzünk és mennyi időn keresztül.

Sokan fogyókúrába kezdenek és egy idő után csodálkoznak, hogy nem érik el a várt eredményeket. Ennek az is lehet az oka, hogy nem a megfelelő mozgásformát választottuk. Azzal tisztában kell lennünk, hogy minden -féle mozgással kalóriákat égetünk, de nem mindegy, hogy mennyit. Bármilyen sport, vagy edzésforma mellett döntünk, hosszútávon kedvező eredményeket érhetünk el vele.

Ha a felesleges súlytól szeretnénk minél előbb megszabadulni, akkor kardióedzéseket kell végeznünk. Nem mindegy viszont, hogy milyen tempóban és mennyi időn keresztül tesszük ezt. A lényeg, hogy zsírt égessünk és ne az izomtömegünkből veszítsünk.

Ahhoz, hogy a legjobb eredményeket érjük el legalább egy-másfél órán keresztül kell edzenünk. A zsírégetés ugyanis 40 percnyi edzés után indul be igazán. Másfél óránál tovább viszont nem érdemes kardióedzést végeznünk, hiszen akkor már az izomtömegből vesztünk majd, amit ugye nem szeretnénk.

A legjobb a reggeli edzés. Amennyiben nem vagyunk nagyon fáradtak és az időnk is engedi, ilyenkor érdemes futni, vagy úszni. A futópad használata is ugyanannyira megfelelő, mint a szabadban futás. A kardióedzésekkel könnyen és gyorsan beindulhat a fogyás, de meg kell szokni az intenzív mozgást. Senki sem szeret úgy sportolni, hogy az túlságosan megterhelő a számára. Ezért fontos a fokozatosság! Néhány hét alatt hozzászoktathatjuk magunkat az egy órás edzésekhez, csak egy kis kitartásra van szükségünk.

Hetente három alkalommal mindenképpen edzenünk kell, ha rövid időn belül szeretnénk megszabadulni a súlyfeleslegtől. Ha nincs rá lehetőségünk, hogy a reggeli órákban végezzük az edzést, akkor válasszunk egy számunkra megfelelő időpontot. Este általában már túl fáradtak vagyunk és ezért a kitartásunk is csökken, így nem mindig vagyunk képesek végigcsinálni az edzést, hiába vagyunk tisztában a céljainkkal.

A kardióedzéseken kívül természetesen mást is választhatunk. Ha valamilyen egyéb kiegészítő sportot, vagy tornát is végzünk, akkor az eredmény még gyorsabb és látványosabb lesz. Mozogjunk minél többet és érezzük jól magunkat a bőrünkben, akkor a felesleges kilókkal sem lesz többé gondunk!



?>