Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Lokális zsírégetés

lokális zsírégetésElhízás során a legtöbb nő számára a csípő, a has és a combok okozzák a legnagyobb problémát. A csípő fogyás szempontjából igen kritikus területnek számít. Sokan szeretnének csupán erről az egy területről lefogyni, azonban azt muszáj mindenkinek elfogadnia, hogy lokális zsírégetés nem létezik. Számtalan segédeszköz kapható, amelyek azt ígérik, hogy eltüntetik a csípőn lévő zsírréteget, ezeknek azonban nem szabad bedőlnünk. A fogyás csakis tejes testről történhet, rendszeres testmozgással, és egészséges ételek fogyasztása segítségével.

A mozgásforma kiválasztásánál érdemes valami olyan mellett dönteni, amely a teljes testünket átmozgatja. Erre kiválóan alkalmas lehet a futás. A futás a közérzetünket is javítja, és nem mellesleg ingyen is van. Az általános egészségi állapotunk javulása mellet pedig, a testzsír százalékunk is csökkenni fog a futásnak köszönhetően. A rendszeres sport mellett étkezzünk egészségesen. Fogyasszunk rengeteg zöldséget és gyümölcsöt. A gyümölcsök fogyasztása során azonban érdemes figyelembe venni a gyümölcscukor tartalmat is. Igyekezzünk olyat választani, amelynek alacsony a cukortartalma. Ilyenek például a bogyós és a csonthéjas fajták. Banánt például csak ritkán fogyasszunk, mivel magas szénhidrát tartalommal rendelkezik, továbbá bánjunk óvatosan a szilvával és a cseresznyével is. Nyáron a legjobb, ha sok görögdinnyét fogyasztunk.

A gyümölcsöket nem csak a fogyókúra során ajánlott fogyasztani, mivel az immunrendszer erősítésében is kiemelkedő szerepük van.

Hogyan fogyasszunk több zöldséget és gyümölcsöt?

Például, amikor joghurtot fogyasztunk, keverjünk hozzá némi gyümölcsöt is. Így nemcsak dúsabbá és ízletesebbé tehetjük a joghurtot, hanem egészségesebbé és táplálóbbá is.

Amikor szendvicset fogyasztunk, jól pakoljuk meg azt friss zöldségekkel. Használjunk lehetőségeink szerint, akár többfélét is, így az étel is laktatóbb lesz.

Amikor nassolási vágyunk támad, ropogtassunk inkább nyers zöldséget. Például együnk répát. Továbbá a roston sült zöldségek fogyasztását is érdemes lehet kipróbálni.

A diétánk során nagyon ügyeljünk rá, hogy elegendő vizet fogyasszunk. Hasznos segítőnk lehet még a zöld tea is, amelynek a diétára gyakorolt jótékony hatását már számos kutatás is bebizonyította. Lényeges, hogy a gyógyteákat mindig cukor nélkül készítsük el. Esetleg néhány csepp édesítőt adhatunk hozzá, és némi citrom levével is finomíthatjuk.

A futást kiegészítő diétánk során figyeljünk oda a megfelelő arányú és minőségű fehérje bevitelére is. Fogyasszunk tejtermékeket, sajtokat, halat és zsírmentes húst. Így a nap folyamán jelentkező farkaséhséget is legyőzhetjük, valamint fehérje fogyasztása után a telítettség érzés is jóval tovább tart majd.

A fogyókúra ideje alatt kerülnünk kell a tejszín, a margarin és a vaj, valamint az olajban sütött ételek fogyasztását. Ne együnk zsíros halakat és húsokat, valamint az olajos magvak fogyasztását is kerüljük el. (Például ne együnk napraforgó magot, mogyorót, diót.)

A csípőről történő fogyás elősegítésére alkalmazhatunk kiegészítő módszereket is. Például futás közben használhatunk fogyókúrás nadrágot. Ezek a nadrágok neoprén anyagból készülnek, és kiválóan magukban tartják a test hőt. A nadrág alá érdemes lehet valamilyen karcsúsító, zsírégető krémet is használni. A meleg ugyanis fokozza a krémek hatását, a vérkeringés megélénkül, így a zsíranyagcsere folyamatok is felgyorsulnak.

Igénybe vehetünk különböző masszázsokat is, amelyek szintén ezt a kritikus részt célozzák meg. A masszázst is a zsírégető krémekkel érdemes elvégeztetni.



?>