Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


A közkedvelt felező diéta

felező diétaAkár koplalás nélkül is fogyhatunk, a felező diéta már sokaknak bevált. Egyetlen szabályt kell csupán betartani a diéta folyamán, mégpedig minden ételből a megszokott adag felét fogyasszuk. Bármit ehetünk, amit eddig is fogyasztottunk. Nem kell lemondani a kenyérről, vagy a szénhidrát dús ételekről és az édességekről sem, de az a megszokott adagot el kell felezni. Ez minden étkezésre érvényes. Ennek hatására pár nap alatt a gyomor elkezd összeszűkülni és mivel a megszokott kalóriamennyiség felét visszük csak be, a szervezetünk elkezdi felhasználni a zsírkészletét. Így hamar érzékelhető lesz a fogyás.

Az első napokban éhség érzetünk támadhat, hiszen kevesebbet eszünk. Ettől nem kell megrémülni, 2-3 nap alatt csökkenni fog a kínzó éhségérzet, de a szervezetnek meg kell szoknia a kisebb adagokat. Fogyasszunk sok folyadékot, leginkább szénsavmentes ásványvizet az étkezések között, ezzel is csökkenthetjük az éhségérzetünket.

Ez talán az egyik legegyszerűbb diéta, hiszen egyetlen megszokott ételről sem kell lemondanunk. Mivel édességeket is fogyaszthatunk, nem kell megvonnunk magunktól a finom falatokat, így könnyű lesz betartani. Arra azonban figyeljünk, hogy ne essünk kísértésbe és ne fogyasszunk a megszokottnál több édességet. Könnyen kísértésbe eshetünk főként az első napok folyamán, hogy egy kicsivel nagyobb adagot együnk, mint a megszokott ételmennyiség fele. Ez azonban nem jó ötlet! Természetesen nem mindegy, hogy fél adag burgonyapürét fogyasztunk pörkölttel, vagy fél adag salátát párolt hússal. Az, hogy mennyit és milyen gyorsan fogyunk attól is függ, hogy ezidáig milyen ételeket ettünk. Hiszen megtarthatjuk a megszokott étrendünket. Ha kalóriadúsabb ételeket fogyasztunk, akkor a fogyás érthetően lassabban megy majd, de de ez nem baj, hiszen az eredmény tartós lesz. Ha hosszútávon betartjuk a felező diétát, akkor nem kell tartanunk a súlyproblémáktól, az elért alakunkat könnyen megtarthatjuk.

A mozgással is rásegíthetünk a fogyásra. Ha eddig mozgásszegény életformát folytattunk, heti két-három alkalommal kocogjunk egy fél órát, már ez is fokozza a kalóriaégetést és így a fogyást is. Ráadásul attól sem kell tartanunk, hogy a bőrünk elcsúnyul a leadott kilók miatt, hiszen rugalmasságát és feszességét megőrizhetjük a mozgással. Mivel ez nem egy gyors diéta, a jojó effektustól sem kell tartanunk, így ez férfiaknak és nőknek egyaránt ajánlott diéta. Kisebb-nagyobb súlyfeleslegtől is megszabadulhatunk a felező diéta alkalmazásától, de a türelem fontos, ne adjuk fel és pár hét alatt szép eredményeket érhetünk el.



?>