Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Jillian Michaels fogyókúrás tippjei

Jillian MichaelsA híres sztáredző már sok hírességnek segített lefogyni, többek között Ali Vincent és Ryan Benson is az ő módszerét alkalmazták. A sztáredző azt vallja, hogy a fehérjékre és a szénhidrátokra is szüksége van a szervezetnek, így rendszeresen kell fogyasztanunk őket, de a mértékletesség nagyon fontos. Gyakorlatilag ehetünk mindent, viszont meg kell próbálnunk az egészséges táplálkozásra törekedni. A felesleges szénhidrátokat, mint a kristálycukor ha nem is száműzzük teljesen, legalább csökkentsük az elfogyasztott mennyiséget.

Jilian Michaels szerint az aktív mozgás a fogyás titka. Így ő heti 5 edzést javasol. Ezért ez a fogyókúra leginkább azoknak javallott, akik kitartóak és nem riadnak meg a testedzéstől. Szabadon választhatunk, hogy futunk, kerékpározunk, vagy úszunk de akár a sztáredző gyakorlatait is végezhetjük. Egyértelműen ezzel érhetjük el leghamarabb a látványos eredményeket, de azt tudnunk kell, hogy ezek eléggé megterhelő gyakorlatok, így a kezdőknek nem ajánlott. Szoktassuk hozzá a testünket az aktív mozgáshoz, ezt követően ismerjük meg a sztáredző tornagyakorlatait. Ezeket megtalálhatjuk az interneten, így könnyű lesz követni őket.

A folyadékbevitelt ő is nagyon fontosnak tartja és azt javasolja, legalább napi 2 liter szénsavmentes ásványvizet, gyógyteát igyunk meg, a cukrozott üdítőitalokat pedig csak alkalmanként fogyasszuk, mivel ezek egyáltalán nem kedveznek az alakunknak. Nem kell radikális kalóriacsökkentésbe kezdenünk, ha a módszerét akarjuk követni, de a testmozgáshoz hozzá kell szoknunk és aktív életmódot kell kialakítanunk. Tulajdonképpen a Jillian Michaels által képviselt fogyókúrás módszerben sincs ördöngösség, ő a sportra esküszik. Nem szabja meg a kalóriák számát, de az egészséges táplálkozást támogatja. A szigorú diétákkal és koplalással nem ért egyet, szerinte célravezetőbb ha naponta 4-5 alkalommal kisebb adag ételeket fogyasztunk. Együnk sok rostban gazdag gyümölcsöt és zöldséget, ha lehet nyersen, fogyasszunk teljes kiőrlésű gabonaféléket és a sertés húst cseréljük halra, ha csinos testalkatra vágyunk.



?>