Ha lelassul a fogyás, INSUMED rendszer - Dietaktika

5 tipp, ha a lassú anyagcseréd akadályoz a fogyásban

Miért lelassul a fogyás az első hetek után?

ha lelassul a fogyás

Frissítve Igaz, hogy aki egészséges és biztonságos ha lelassul a fogyás folyamatot követ, néhány hét múlva lassabb eredményekkel kell szembenéznie. Bár ez elkeserítő, a jó hír az, hogy teljesen logikus okai vannak annak, hogy a fogyás minden fogyás első két hete után lelassul, függetlenül attól, hogy milyen megközelítést alkalmaz.

  1. A fogyás lelassul 5 tipp, ha a lassú anyagcseréd akadályoz a fogyásban
  2. Feküdjön le korábban!
  3. Anyagcsere -elemzés a fogyáshoz
  4. A fogyás valóban lelassult Lassú anyagcsere: ezekre az okokra gondoltál már?
  5. A cég tevékenységének előterében a túlsúlyosság és szövődményeinek prevenciója áll, különös tekintettel a 2-es típusú cukorbetegekre.

Bár félelmetesnek tűnhet, a helyzet megoldása nagyon egyszerű és könnyen megvalósítható. A következőkben egyrészt felfedezed azt a 3 okot, amiért a fogyás folyamatának eredményei körülbelül két hét elteltével csökkenni kezdenek, másrészt pedig tanácsokat ad a potenciálod növelésére. Izomgyarapodás Nagyon egyszerű oka annak, hogy a fogyás egy idő után természetesen lelassul, az izomtömeg fejlődése.

Megállt a fogyás! Mit tegyek?

Ez az ok nyilvánvalóbb, ha a súly- és erőedzést beépíti a fogyás folyamatába. Ha most kezd el izomépítő edzéseket végezni, akkor az izomtömeg jelentős növekedését tapasztalhatja az edzés első hete alatt. Ezt fogyás asszisztensek előtt tartva tudni fogja, hogy a fogyás sebességének lassítása teljesen természetes. Ellenkező esetben, vagyis abban az esetben, ha nem észlel semmilyen súlycsökkenést, ez azért van, mert az elvesztett testzsír súlyát ellensúlyozza az az izomtömeg, amely elkezd fejlődni és ennek megfelelően hízni.

ha lelassul a fogyás

Mivel azonban az izom sűrűbb, mint a zsír, nehezebbnek érzi magát a skálán. A derékvonal megmérése egyszerű módszer annak megállapítására, hogy a fogyás lassulása valóban izomgyarapodásnak köszönhető-e. Ha egyre több centit veszít a derékvonalán, és a teste karcsúbbnak tűnik, ez annak a jele lehet, hogy fogyni fog, függetlenül attól, hogy a mérleg mit mond.

Miért hízunk néha a fogyókúra alatt?

Használja ki ezt a lépést a fogyás során, mivel a test valószínűleg leállítja az izomtömeg felépítését, miközben továbbra is ugyanolyan hatékonyan égeti a zsírt, mint az elején.

Vízvisszatartás A vízvisszatartás egy másik oka annak, hogy a legtöbb ember néhány hét múlva nem éri el a gyors fogyás eredményét.

Megállt a fogyás!

A vízvisszatartást többek között hormonális ingadozások, rossz étkezési szokások és megnövekedett izomtömeg okozhatja. Nem számít, mi okozza, legnagyobb fogyókúrás kiegészítők vízvisszatartás nyilvánvalóbban befolyásolja a testsúlyt, hogy egyeseknél a testtömeg napi fél felről fontra nő.

Ennek ellenére, miközben a fogyás terve továbbra is jelentős eredményeket mutat, a vízvisszatartásból nyert plusz kilók hamis benyomást keltenek arról, hogy a súlyod a skálád ha lelassul a fogyás bizonyos számánál stagnál.

ha lelassul a fogyás

Szerencsére könnyű megszabadulni a vízvisszatartástól. Csak igyon sok vizet naponta, növelje a magnézium- kálium- és fehérjebevitelt, fogyasszon kevesebb sót és kerülje a stresszt. Ezek a gyakorlatok segítenek a testének stabilizálni folyadékszintjét.

ha lelassul a fogyás

Érjen el egy fogyókúra fennsíkot Ez valószínűleg a leginkább elkeserítő oka a fogyás lassulásának. Nem csak nem tudja ellenőrizni ezt a jelenséget, de nagy valószínűséggel a fogyás útjának elején.

Lehet, hogy a kilók már a kezdéskor gyorsan elolvadnak, így az egész hirtelen leáll - ezt hívják "a fogyás fennsíkjának elérésére".

A fogyás valóban lelassult

A fogyás fennsíkjának fő oka a lassabb anyagcsere. A testsúlycsökkentési terv elhanyagolása magas kalóriatartalmú ételek felé fordulva, az edzések elfedésével vagy csalással szintén fogyás fennsíkhoz vezethet.

ha lelassul a fogyás

A legjobb módja annak, hogy elkerülje a "fogyás fennsíkjának" ütését és a heti több font súlycsökkenés visszaszerzését, ha sokkal több energiát éget el, mint amennyit használ. Ehhez módosítania kell a fogyás tervét. Egy jó kezdet az lenne, ha olyan gyakorlatokat végeznénk, amelyek hatékonyabbak, vagy amelyek ritkán alkalmazzák az izomcsoportokat.

Ha nem végez hetente legalább 2 órát nagy intenzitású szív- és érrendszeri edzéssel és 5 órányi izomépítő gyakorlattal, akkor tudja, hogy Ön jelentősen alulmarad a jelentős súlycsökkenéshez. Ezen felül csökkentheti a kalóriabevitelt is, hogy tovább szélesítse a rést a kapott energia és az elköltött energia között.

Fontos információk