Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyókúra Norbi segítségével

Schobert NorbiBátran kijelenthetjük, hogy napjaink egyik legsikeresebb fogyókúrás módszerét Schobert Norbi nevéhez köthetjük. Az ő diétájának köszönhetően már több ezer embernek sikerült megszabadulnia a felesleg zsírpárnáitól. Sőt, nemcsak az elhízás kezelésére alkalmas az ő módszere, hanem az emberek egészségi állapotára is jótékony hatással van.

Létezik egy olyan fogyókúra, amely Norbi tanácsain alapul, és mindössze 30 napig szükséges betartani a szabályait. Állítólag ezzel a módszerrel már több híres személynek is sikerült lefogynia. Ez a 30 napos diéta 10 kilogrammos súlyvesztéssel kecsegtet. A kúra teljes ideje alatt, csakis Update 1-es ételeket lehet fogyasztani, ezért ajánlott beszerezni hozzá Norbi könyvét is.

Lássuk, hogy melyek azok a fogyókúrás tanácsok, amelyek Norbi módszerén alapulnak:

  1. Teljesen ki kell zárni az étrendünkből a fehér lisztből készült ételeket. Sőt! A durum vagy a teljes kiőrlésű, illetve a graham lisztből készült ételeket se fogyasszuk a kúra ideje alatt.
  2. Mondjunk le a cukorról. Ne fogyasszunk semmiféle cukrot és olya ételeket se együnk, amely cukor hozzáadásával készült. Használjunk helyette folyékony, vagy por állagú édesítőszert, de törekedjünk arra, hogy aszpartam menteset válasszunk. A 30 napos villámdiéta során hagyjuk el a méz használatát is, mivel igen magas gyümölcscukor-tartalommal rendelkezik.  Ha azonban már végképp nem bírjuk türtőztetni magunkat, és mindenképpen édes ízre vágyunk, bátran fogyasszunk néhány szem aszalt gyümölcsöt, vagy akár egy natúr joghurtot is megehetünk.
  3. A villámdiétánk során igyekezzünk a zsírfogyasztásunk mértékét leredukálni nullára. Olajból pedig a lehető legkisebb mennyiséget használjuk csak fel az ételek elkészítéséhez.
  4. Ne koplaljunk! Naponta négyszer vagy ötször fogyasszunk el kisebb mennyiségű ételt, így biztosíthatjuk, hogy az anyagcserénk továbbra is „pörögjön”. Sőt, falási rohamok sem fognak ránk törni, ha a rendszeres evéssel a vércukorszintünket egyenletes szinten tartjuk a nap során. Arra azonban figyeljünk oda, hogy a vacsora, lefekvés előtt legalább négy órával történjen meg.
  5. Igyunk eleget! Lényeges, hogy naponta legalább 2-2,5 liter szénsavmentes folyadékot biztosítsunk a szervezetünk számára. Ez lehet akár csapvíz, vagy gyógytea is, a lényeg, hogy mindig igyunk eleget. Ez létfontosságú! Azonban, ha nem bírjuk meginni a 2 litert, ne erőltessük. A napi limit azonban minimum 1,5 liter legyen. Ez a mennyiség mindenképpen szükséges ahhoz, hogy a közérzetünk és az egészségi állapotunk is kielégítő legyen a fogyókúra során. A megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztása a diétánkra is jótékonyan hat, ugyanis a bővebb folyadékbevitel az étvágyunkat is képes csökkenteni. Az azonban nagyon lényeges, hogy csakis alkoholmentes italokat fogyasszunk a 30 napos diéta során! Sem sör, sem bor, sem pálinka nem iható 30 napon keresztül. Sokak számára talán ez nagy nehézséget okozhat, azonban mindenképpen tartsuk be a szabályokat annak érdekében, hogy a fogyókúránk sikeres lehessen.
  6. Bátran fogyasszunk húst! Azonban az nem mindegy, hogy milyet. A hurkát, a kolbászt és a zsíros szalonnát jobb, ha már a kúra első napján elfelejtjük. Viszont májat, sovány karajt, combot, és szárnyas húsokat nyugodtan ehetünk. Emellett a sovány marhahús és a halak is megengedettek. A húsok magas fehérje tartalommal bírnak, amelynek köszönhetően sokáig telítettségérzésünk lehet az étel elfogyasztása után.
  7. Ne csak az étkezésünkre ügyeljünk, hanem arra is, hogy elegendő mennyiségű mozgást iktassunk be a napjainkba. A sporttól nem csak a fogyás lesz garantált, hanem a közérzetünk is jobb lesz tőle.


?>