Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyj le, a tavaszi fogyókúra segítségével!

tavaszi diétaA tavaszi fogyókúra étrendje 5 napra szól, amely során naponta maximum 1000 kalóriát vihetsz be a szervezetedbe. Sok zöldséget és gyümölcsöt fogyaszthatsz, így ezt a kúrát főként a tavaszi időszakban ajánlott elvégezni. A diétás étrend a nagy mennyiségű leves fogyasztásán alapul. A levesek táplálóak és kiválóan eltelítenek, így nem kell tartanunk az éhségérzet kialakulásától sem. Nem kell koplalnunk és sanyargatnunk magunkat, így a kúra könnyen tartható és a fogyás is dinamikusan halad majd. Az anyagcserét és a salaktalanítási folyamatokat a sok gyümölcs és zöldség serkenti, míg a levesek a napi folyadék bevitelhez is hozzájárulnak.

A diéta során reggelire ehetünk szilárd ételt is, például egy pulykasonkás szendvicset, vagy egy túrókrémes pirítóst. A kúra végeztével akár 3 kilogrammnyi súlytól is megszabadulhatunk, ha nem nassoltunk mellé, az 5 nap során. A tavaszi fogyókúra idején ebédre és vacsorára valamilyen zöldséglevest kell fogyasztani. Kiváló például a brokkoli-sárgarépa leves, a savanyú káposztaleves, a paradicsomos bableves, a borsóleves, valamint az ázsiai zöldséges tésztaleves is. Napközben, ha megéheznél, tízóraira és uzsonnára bátran fogyassz valamilyen gyümölcsöt, például almát.



?>