Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Egy hetes diéta

Egy hetes diéta

Az alábbi egy hetes fogyókúrás étrend, akár hosszabb távon is alkalmazható. Az egy hetes diéta segítségével hetente 2-5 kg fogyás érhető el. Az eredmény attól is függ, hogy milyen testedzést végzünk a diéta során. Az egy hetes fogyókúra akkor is hatékony, ha nem tudjuk rendszeres testmozgással kiegészíteni, de értelemszerűen a fogyást gyorsíthatjuk azzal, ha időt szakítunk az étrend betartása mellett arra is, hogy rendszeres testmozgást végezzünk.

A diéta során az étkezéseket igyekezzünk minden nap ugyanarra az időpontra időzíteni lehetőleg egyenletesen elosztva a nap során az előírt három étkezést. Akkor lesz igazán hatásos és eredményes a hét napos fogyókúra, ha az előírt étrendtől soha nem térünk el. A hét napos diéta menüje úgy lett összeállítva, hogy az a megszokott anyagcsere folyamatainkat megváltoztatja. Ezért indul be a fogyás és megfelelő testmozgás mellett szépen helyrehozhatjuk testünkben a zsírmennyiség egészséges arányát.

Bármilyen hosszan is végezzük a hét napos diétát, annak abbahagyása után fokozottan ügyeljünk majd arra, hogy olyan étrendre váltsunk át, melynek segítségével meg tudjuk tartani a fogyás utáni súlyunkat. Ez nagy odafigyelést igényel majd és egyénenként változó, hogy milyen mennyiségű és minőségű étrenddel érhető el. Az biztos, hogy hosszabb távon is le kell mondanunk a rendszeres édesség és gyorséttermi ételekről, ha nem akarjuk visszaszedni leadott kilóinkat.

Habár az egy hetes diéta étrendjét is szigorúan be kell tartanunk mégis könnyebbséget fog jelenteni számunkra, hogy minden hetedig napon csaló napot tarthatunk, azaz a hetedik nap vacsoráján tetszés szerinti ételt fogyaszthatunk, ráadásul annyit, amennyit csak akarunk.

A hét napos fogyókúra étrendje:
  1. nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé üresen
    • Ebéd: spenót főzelék rántás nélkül két főtt tojással
    • Vacsora: párolt csirkemell kis sóval, zöld salátával és egy főtt zellerrel
  2. nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé tejjel, egy szelet kétszersült
    • Ebéd: friss gyümölcs, párolt csirkemell kis sóval, zöld salátával
    • Vacsora: 20 dkg főtt sovány sonka
  3. nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé tejjel, egy szelet kétszersült
    • Ebéd: két darab főtt tojás zöld salátával és paradicsommal
    • Vacsora: 20 dkg főtt sonka zöld salátával
  4.   nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé üresen, egy szelet kétszersült
    • Ebéd: párolt káposzta, egy darab főtt tojás és 15 dkg sovány sajt
    • Vacsora: egy pohár natúr joghurt és tetszés szerint friss gyümölcs
  5.  nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé tejjel, reszelt sárga répa egy kis citrom lével
    • Ebéd: párolt hal paradicsommal
    • Vacsora: párolt csirkemell kis sóval, zöld salátával
  6. nap
    • Reggeli: egy csésze fekete tea vagy kávé üresen, egy szelet kétszersült
    • Ebéd: fél grill csirke zöld salátával
    • Vacsora: két darab főtt tojás zöld salátával
  7. nap
    • Reggeli: citromos tea
    • Ebéd: tetszés szerint friss gyümölcs
    • Csaló vacsora: kedved szerint ehetsz bármit és bármennyit és még rosszul sem kell érezned magad e miatt, mert ez a csalás is fontos része diétádnak.

 



?>