Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


A zöldségek is segíthetnek a lapos has elérésében

zöldségekA zöldségek finomak és tele vannak vitaminokkal, de ezen kívül még számtalan jó hatásuk van. A legjobb diéták zöldség alapúak, ennek nem csak az az oka, hogy alacsony a kalóriatartalmuk.

A zöldségek fogyasztása segít abban, hogy salaktalanítsuk a szervezetünket, illetve a felesleges kilóktól való megszabadulást is könnyebbé teszi, ha ezeket az egészséges finomságokat esszük.

Hasról nem egyszerű fogyni, az pedig tény, hogy a mozgás elengedhetetlen a hasi fogyáshoz, de amennyiben egészségesen táplálkozunk, vagy zöldség alapú diétát tartunk, könnyebben megszabadulhatunk a zavaró zsírpárnáktól.

A zöldségek telítettségérzetet biztosítanak, de nem puffadunk fel tőlük. Ezért ha a hasi fogyás a cél, érdemes minél több nyers zöldséget fogyasztani. Ha gyakrabban megéhezünk, az sem gond, hiszen a kalóriatartalmuk nagyon alacsony ezeknek a finomságoknak, így bátran fogyaszthatjuk őket. A zeller, a répa, a cékla mind jót tesznek az emésztésnek, de az uborka, a paradicsom és a paprika is nagyon finomak és táplálóak.

Érdemes hetente legalább egy zöldség napot tartani, hogy a szervezetünk kitisztuljon és a salaktalanítás következtében könnyebben olvadjanak le a zsírpárnák is. Ilyenkor korlátlan mennyiségben fogyaszthatjuk a finomabbnál finomabb zöldségeket.

A zöldséglevek fogyasztása is nagyon egészséges és jót tesz a szervezetünknek. A magas rosttartalmuknak köszönhetően csökkentik az éhségérzetet is, így a diéta folyamán is ajánlott ezeket az ízletes vitaminbombákat inni. Naponta 2-3 nagy pohár zöldséglé nem csak segít a szervezet salaktalanításában, de a szükséges vitaminokkal is feltölti a szervezetünket. Ha a szervezetünk megkapja a szükséges tápanyagokat akkor egyértelműen csökken az éhségérzetünk is.

Sokan azt hiszik, hogy zöldségekből csak kevés finomságot lehet készíteni, pedig ez nem így van. Rengeteg tápláló salátát és párolt zöldséget is készíthetünk! Joghurtos, fokhagymás öntettel, vagy zöld fűszerekkel, különféle növényi olajokkal tehetjük még finomabbá a salátákat. Csak a kreativitásunk szabhat határokat, hiszen számtalan módon variálhatjuk a zöldségeket, így folyamatosan ínycsiklandó finomságokat ehetünk, mintha nem is diétáznánk.

A hasi fogyáshoz mozgásra is szükség van, de ha az egészséges táplálkozás mellett döntünk és sok magas rosttartalmú zöldséget fogyasztunk, hamar megszabadulhatunk a hasi zsírpárnáktól!



?>