Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Varázsolj magadnak lapos hasat

lapos hasSokunk életét keseríti meg a hasunkon elhelyezkedő zsírpárna. Még olyan emberek is szenvednek ettől a jelenségtől, akik már sikeresen lefogytak. Ez a terület azonban egyszerűen nem akar kisebbé válni. Milyen diétát ajánlunk a hasi zsír csökkentésére?

A lapos has diéta célzottan erre a területre összpontosít. Olyan ételek fogyasztását helyezi előtérbe, amelyek kiváló segítséget nyújthatnak a hasi tájékon felgyülemlett zsírpárnák eltüntetésében. Ez a speciális diéta a zsírszegény ételeken, a kardió edzéseken és a hasizomgyakorlatok végzésén alapul. Ha Te is lapos szeretnél mire beköszönt a bikini szezon, mindenképpen próbáld ki a lapos has diétát.

A diéta során hat olyan fő táplálék van, amelyet fogyasztanod kell:

  1. Az első ilyen étel a kelbimbó. Sokak számára meglepő lehet, de a kelbimbóban rengeteg C-vitamin található meg. Majdnem kétszer több mint a narancsban vagy a citromban. Kiváló antioxidáns hatással rendelkezik, emellett pedig bővelkedik béta-karotinban is, amely az A-vitamin elő anyaga. Az antioxidáns hatásának köszönhetően kiváló immunerősítőként működik, így fogyasztása nem csak a lapos has diéta során ajánlott.
  2. A második fontos étel, amelyet fogyasztanunk kell a speciális diéta során, az a natúr rizs. A rizsre nem éppen fogyókúrás ételként gondolnak a diétázók, mivel magas szénhidrát tartalommal rendelkezik. Ez valóban így van, ám ezek a szénhidrátok, komplex szénhidrátok, amelyek hosszú időn keresztül képesek teltségérzetet biztosítani számunkra, nem mellesleg pedig, a rizs tele van szelénnel, B-vitaminokkal és cinkkel, amelyek köztudottan immunerősítő hatással rendelkeznek. Ezért ne kerüljük a rizst a diétánk során. Nemcsak a zsírrétegünket tűntethetjük el általa, hanem a vírusok leküzdésében is segítséget nyújt számunkra.
  3. A következő fő táplálék a dió. A dióban rengeteg E-vitamin található meg, amely köztudottan a gyulladáscsökkentő hatásáról ismert, valamint a felgyülemlett zsírraktárak lebontásában is nagy segítséget nyújthat. A dióban emellett még sok olyan fontos anyag található meg, amelyek az immunrendszerünket tudják erősíteni.
  4. Fogyasszunk sok lazacot! A lazacban nagyon sok fehérje található meg. A fehérjéknek rendkívül fontos szerepük van az izmok felépítésében, valamint az éhség csillapításában. A lazac emellett magas szelén tartalommal is bír, így a káros szabadgyökök megkötésében is kiemelkedő szerepet játszik.
  5. Minden diéta során fontos a saláták fogyasztása. A lapos has diéta során is ajánlott salátát enni, ám itt kifejezetten a galambbegy salátát helyezzük előtérbe. Ez a salátaféle jóval több vitamint tartalmaz, mint például a fejes saláta, vagy a jégsaláta. Kiemelkedő a C-vitamin tartalma, valamint rengeteg béta-karotin van benne. Ezért a már jól megszokott salátáinkat érdemes lecserélni a galambbegy salátára.
  6. A marhahús fogyasztása más diéták során is fontos. Ez nem véletlen. A marhahús olyan fehérjékben bővelkedik, amelyek könnyen emészthetőek a szervezet számára. ÉS ez még nem minden. A marhahúsban rengeteg cink és vas található meg. A vas nagyon fontos szerepet játszik a vérképzés folyamatában, a cink pedig, mint azt már fentebb is írtuk, rendkívül hatékony, immunerősítő hatással bír.

A diéta során ezeket az ételeket kombináljuk egymással. A megfelelő folyadékfogyasztásra is érdemes odafigyelni. Ez azért fontos, mert ha kevés folyadékot veszünk magunkhoz a diéta során, az fejfájáshoz és rossz közérzet kialakulásához vezethet, továbbá a fogyás sem fog gördülékenyen haladni. Nagyon fontos megjegyezni, hogy hatékony fogyás csakis mozgással kombinálva jöhet létre. Ezért némi testmozgást, kardió edzést és speciálisan erre a területre összpontosító hasizomgyakorlatot célszerű végeznünk ahhoz, hogy lapos hassal büszkélkedhessünk.



?>