Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Úszógumi eltüntetése

úszógumi eltüntetése

Hogyan szabaduljunk meg az úszógumitól?

A deréktájon lerakódott plusz kilók eltüntetésére több módszert is alkalmazhatunk. Azzal viszont nem árt tisztában lenni, hogy az úszógumi könnyen visszatérhet, ha a fogyókúra után, illetve a fogyást nem követi helyes táplálkozás, rendszeres mozgás, vagyis teljes életmódváltás.

Műtéttel

Sokan választják a műtéti beavatkozást ahhoz, hogy végleg megszabaduljanak az úszógumitól. Hasplasztikával gyorsan és eredményesen lehet javulást elérni, de vajon mikor válik ez igazán szükségessé? Mi indokolja, hogy egyre többen döntenek a műtét mellett? Az úszógumi a mindennapokban is sok kellemetlenséget tud okozni, gondoljunk csak a tisztálkodásra, az öltözködésre vagy akár a sportolásra. Nem beszélve arról, hogy igencsak hátrányosan befolyásolja a külső megjelenést is. Ha a keletkezett zsírfelesleget zsírleszívással már nem tudják eltávolítani, a következő lépcsőfok a plasztikai műtét, melynek során a zsír- és vele együtt a bőrréteget is eltávolítják. Ezek a műtétek altatással történnek és legfeljebb 1-2 órán át tartanak.

Életmódváltással

A plasztikai műtét sokaknál szóba sem jöhet egyrészt anyagi okokból, másrészt mert nem mernek rá vállalkozni. De mindenki számára egyformán fontos, hogy végleg leszámoljon az úszógumival. Ha műtét nélkül szeretnénk valódi eredményt elérni, a legjobb, ha a diéta-testmozgás kombináció mellett döntünk. A tavasz beköszöntével lekerülnek a nagykabátok és egyre többen gondolkodnak el azon, miként szabaduljanak meg a lerakódott zsírrétegtől, az úszógumitól. A diéta lényege, hogy a helytelen táplálkozás folytán az évek alatt felhalmozódott zsírt eltávolítsuk. Ez viszont kizárólag teljes életmódváltással lehetséges.

Egy jó tipp

Sokat tehetünk az úszógumi eltüntetéséért, ha odafigyelünk arra, naponta mennyi energiát juttatunk szervezetünkbe. Kalóriák tekintetében nőknél 800 kcal, férfiaknál 1000 kcal bevitele ajánlott naponta a fogyókúra kezdeti szakaszában. Természetesen ezek a számok csak iránymutatók, kortól, életviteltől nagyban függ, hogy mennyi energiára van szüksége szervezetünknek (pl. fizikai munkát végzőknek többet kell enniük). Ha a felvett kalóriamennyiséget szinten tudjuk tartani, már sokat tettünk a cél érdekében. A másik nélkülözhetetlen tényező a rendszeres testmozgás. Nagyon fontos, hogy életkorunknak megfelelő sportolási formát válasszunk. Az úszógumi ellen így már két fronton is harcolunk, melyek egymás nélkül azonban nem sokat érnek. Ha észrevesszük, hogy elkezdtünk fogyni, már csak arra kell figyelnünk, hogy a fogyás nehogy túlzott mértékű legyen. Ebben is a fokozatosság a lényeg, tehát elég hetente 1 kg-tól megszabadulni. Ilyen ütemben húsz hét alatt már húsz kilót adhatunk le, ha szükségünk van ilyen mértékű fogyásra.



?>