Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Szülés utáni fogyás

szülés utáni fogyásTerhesség után szülés, szülés után fogyás, az ember lánya folyamatosan kihívások elé van állítva. A fogyás azonban sok esetben nem következik be magától, természetes úton. Ilyenkor szükség lehet némi testmozgásra, hogy a ránk rakódott súlyfeleslegnek búcsút inthessünk. Ekkor jön a nagy kérdés: „Szoptatás alatt szabad-e sportolni?” A válasz igen. Ha a kezelőorvosunk nem tiltotta meg számunkra a testmozgást, akkor bátran kezdjünk el aktívabb életet élni. Nem kell azonnal a maratonira készülni, elegendő lehet az is, ha 20 percet sétálunk a parkban, babakocsit tologatva.

Ha ennél többet is szeretnénk csinálni, akkor akár futhatunk is. A lényeg, hogy viseljünk közben jó minőségű sportmelltartót. Az aktívabb életmód hatására nagy valószínűséggel a kilók is megindulnak majd lefelé. Az azonban nagyon fontos, hogy szoptatás alatt ne kezdjünk bele szigorú diétába. Ebben az időszakban mindenféle tápanyagra szüksége van a szervezetnek ahhoz, hogy a tejtermelés zavartalanul működhessen. Táplálkozzunk egészségesen, fogyasszunk sok húst, halat, zöldséget és gyümölcsöt, így nemcsak egészségesebbek lehetünk, hanem csinosabbá is válhatunk.



?>