Segítség csak nem tudok lefogyni

Nem tudsz fogyni? Fogadjunk, hogy tudom, mit rontasz el! - WMN

Nem tudok fogyni! Ne becsülje túl az edzés hatását! Előfordult már, hogy miután lefutotta az előírt távot, végigcsinálta az aznapra tervezett edzést, úgy érezte, megérdemeli, hogy bűnözhessen, azaz hogy gyakorlatilag bármit megegyen, amit megkíván?

Egyórás edzés során egy átlagos nő kalóriát éget el.

10 hiba, ami miatt nem tudsz lefogyni

Ha ezután beül a barátnőjével a kávézóba és elfogyaszt 3 deciliter turmixot egy kis zabkeksszel, máris több mint kalóriát vitt be a szervezetébe — azaz többet, mint az edzés során elégetett kalóriák felét! Ne csak az edzésre összpontosítson!

segítség csak nem tudok lefogyni zsírvesztés átalakulás nő

Még ha az edzés során nem is éget el túl sok kalóriát, a mozgás elengedhetetlen ahhoz, segítség csak nem tudok lefogyni fogyjon. Amellett, hogy javul az erőnléte és erősödnek az izmai, a rendszeres mozgás csökkenti a stresszt, javítja az alvás minőségét — e két utóbbi tényező pedig jelentősen befolyásolja az anyagcsere működését.

Segítség! Nem tudok fogyni!

Tanulmányok bebizonyították, hogy azok, akik öt óránál kevesebbet alszanak naponta, hajlamosabbak az elhízásra, és az is kiderült, hogy akik érzékenyebbek a stresszre, nehezebben tudnak megszabadulni a felesleges kilóktól.

Figyeljen az étkezésre! Minél többet mozog, annál inkább az evés körül forognak a gondolatai?

NE MENJ FUTNI, HA FOGYNI AKARSZ!

Ez nem véletlen. Edzés után könnyű szinte észrevétlenül nassolni: néhány keksz, müzliszelet, gyümölcs, esetleg a vércukor miatt egy kis csoki, és máris borult az egészséges étkezési terv. Minden mozgás jótékony hatású: sétáljon, játsszon sokat!

segítség csak nem tudok lefogyni olyan keményen próbál fogyni

Ne sajnálja, ha a hétvégén nem jut el az edzőterembe. A családi kirándulások, játékok alkalmával, akár ugyanannyi kalóriát elégethet, mint egy edzés alatt — de annál biztosan többet, mintha csak a tévé előtt ülne. Remek családi program lehet a kerékpározás, a tollaslabdázás, a labdázás, a frizbizés, de még a sétálás is.

Fogyás nem tudom miért

Tartson pihenőnapot! Különösen kezdő sportolóknál fontos, hogy minden edzés után tartsanak egy pihenőnapot.

segítség csak nem tudok lefogyni a trokendi xr segít a fogyásban

A szervezetnek ugyanis szüksége van regenerálódásra, akár izomtömeg-növelés a mozgás célja, vagy szálkásítás, zsírégetés, illetve fogyás. A túl sok edzés könnyen sérüléshez, fásultsághoz, emésztési zavarhoz, álmatlansághoz vezet.

Nem tudsz fogyni? Fogadjunk, hogy tudom, mit rontasz el!

Edzésnapokon is reggelizzen! Minél kevesebbet eszünk, annál többet fogyunk — nos, ez az, ami nem igaz.

segítség csak nem tudok lefogyni mikor kell enni a testzsír csökkenése érdekében

A kiegyensúlyozott étkezés megfelelő mennyiségű szénhidrát, zsír és fehérje a zsírégetést is pozitívan befolyásolja, míg ha keveset és rendszertelenül eszik, épp ellenkező hatást ér el.

A reggeli különösen fontos, hiszen éjszaka az anyagcsere lelassul. A reggeli étkezés beindítja, felpörgeti az anyagcserét, és hatással van a nap többi étkezésére is. Ezek is érdekelhetnek.

Fontos információk