Nyers kesudió fogyás. A kesudió 15 kedvező hatása

nyers kesudió fogyás

Az alacsony kalóriatartalmú nyersétel-diéta a US News Health magazin szerint az egyik legkedveltebb és legjobb súlycsökkentő étrend. Ráadásul, mivel a nyers ételek tele vannak enzimekkel, vitaminokkal, tápanyagokkal, nem csupán fogyhatsz így, de az étrend egészséged megőrzéséhez is hozzájárul.

nyers kesudió fogyás

Mit kell tudnod a nyersétel-diétáról? Az étrend nem új keletű dolog: eredete az as évek végéig nyúlik vissza, és Maximilian Bircher nevéhez kötődik. Napjaink nyersétel-diétája - nevéből adódóan - nyers, nem főtt, nem feldolgozott nyers kesudió fogyás mikrohullámú sütőt nem látott ételekből áll.

nyers kesudió fogyás

A diéta elsősorban friss gyümölcsöket, zöldségeket, dióféléket, magvakat és gyógynövényeket foglal magában. Pártolói azt mondják, a főzés hatására a vitaminok elillannak az ételekből, és szinte az összes immunerősítő tápanyag is odaveszik.

nyers kesudió fogyás

Közülük azonban a legtöbben csak a napi kalóriabevitel felét fedezik nyers táplálékokból, és főtt ételeket is esznek. Sokan alapvetően zöldséget-gyümölcsöt fogyasztanak, de emellett pasztörizálatlan tej, illetve abból készült sajtok, valamint nyers hal, illetve hús is szerepel az étrendjükben.

nyers kesudió fogyás

Mielőtt elkezdenéd a diétát, mindenképpen konzultálj háziorvosoddal vagy dietetikussal. A nyers vagy nem kellőképpen hőkezelt hús, hal, tej, illetve tojás ugyanis veszélyeket rejthet magában. Mintaétrend Reggeli: egy adag banánturmix, egy csésze zöld tea.

nyers kesudió fogyás

Tízórai: egy marék nyers földimogyoró. Ebéd: egy adag lazacos, avokádós sushi. Uzsonna: pár szem mandarin.

nyers kesudió fogyás

Fontos információk