Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Mozogj, hogy fogyhass!

fogyás mozgássalSúlycsökkentés szempontjából, mint az tudjuk az egészséges táplálkozás nélkülözhetetlen momentum. Ám ahhoz, hogy a fogyás zökkenőmentesen és jó iramban haladhasson, szükséges mozgást is beiktatni a napirendünkbe. A sport ugyanolyan fontos része a fogyókúrának, mint a kalóriaszegény táplálkozás. A mozgás örömet okoz, jó hatással van a testünkre és a lelkünkre egyaránt. Felgyorsítja az anyagcsere folyamatokat, a méregtelenítést, a zsírégetést, továbbá megszépíti a bőrt és felfrissít. Sőt, a narancsbőr elleni harcban is nagy szerepe van.

Ma már számtalan fogyi torna közül választhatunk. A kínálat bőséges, csak el kell döntenünk, hogy melyik az, amit napi rendszerességgel szívesen elvégzünk. A fogyókúra legjobb kiegészítője az aerob mozgásformák valamelyike, például úszás, futás, biciklizés, vagy az evezés, ám a zumba, az aerobik vagy a fittball is igen népszerű lett manapság. A fogyi torna akkor hatásos igazán, ha azt hetente legalább 3-4 alkalommal végezzük. A sport segít abban, hogy a fogyás ne izomból, hanem ténylegesen az elraktározott zsírból történjen meg. Így a diéta eredménye tartós és látványos lesz, már rövid idő elteltével.



?>