Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Mit nevezünk zsírégető zónának?

zsírégető zónaMinden fogyókúrázó ember vágya, hogy zsírt égessen el. A zsírégetéshez elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás és az ideális edzésforma kiválasztása. A zsírégető mozgásformák közül a leghatékonyabbak a teljes testet átmozgató, monoton erőkifejtést igénylő edzések. Ilyen például a futás, a taposás, a kocogás, és az evezés is. A nagy súlytöbblettel rendelkező emberek számára pedig, az úszás a legideálisabb edzésforma, mivel a vízben való mozgás nem terheli meg az ízületeket sem.

Ezek a tevékenységek aerob edzésnek számítanak, amik kifejezetten zsírégető sportok. Ahhoz azonban, hogy a zsírégetés maximális lehessen, minimum 60 percig tartó mozgást kell végeznünk, lehetőleg a zsírégető zónában. Mi az a zsírégető zóna? A zóna a maximális pulzusszám 60-70% százaléka körüli értéknél van. Tehát testmozgás közben törekedj arra, hogy a pulzusszámodat a zsírégető zónában tartsd. Ennél alacsonyabb, vagy magasabb pulzusszám esetén kevésbé lesz hatékony a zsírégetés folyamata. Ha fogyni vágysz, érdemes beszerezned egy jó minőségű pulzusmérő órát, amellyel folyamatosan ellenőrizni tudod, hogy a szíved a megfelelő ütemben ver-e a zsírégetéshez.



?>