Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Kondícionáló tavaszi diéta

tavaszi diéta

A tavasz közeledtével és a hívogatóan csinos ruháink által is inspirálva sokan kezdünk valamilyen diétába, hogy megszabaduljunk attól a 4-5 kilótól, amely nélkül sokkal fittebben és csinosabban pompázhatunk a hívogató tavaszi napsugarak között. Az alábbi diéta egy szigorú 10 napos fogyókúra, melynek segítségével éppen ettől a 4-5 kilótól szabadulhatunk meg. A fogyókúra során nagyon fontos, hogy betartsuk mind az előírt mennyiségeket, mind pedig a napok sorrendjét, mert csak így garantálható a siker. Az egyes napokon előírt mennyiségű ételeket legalább 5, de inkább 7 részre elosztva együk meg és soha ne hagyjunk maradékot! Nagyon fontos, hogy ezt a diétát közvetlenül egymás után megismételni nem ajánlott. Ha valaki többször is meg szeretné ismételni, mert bevált neki, akkor legalább 2 hónap szünetet tartson a kúrák között, amikor másmilyen diétával tartja meg a súlyát!

  1. nap: 2 kg alma (600 kcal),
  2. nap: 50 dkg sovány sajt (1000 kcal) és 10 dkg alma (30 kcal),
  3. nap: 50 dkg párizsi vagy krinolin (1050 kcal),
  4. nap: 75 dkg főtt burgonya (670 kcal) és 10 dkg alma (30 kcal),
  5. nap: 50 dkg főtt sovány marhahús (600 kcal) és 20 dkg főtt vegyes zöldség (130 kcal),
  6. nap: 1,5 liter tej (900 kcal) és 3 db kétszersült (60 kcal),
  7. nap: 10 db főtt tojás (700 kcal) és 10 dkg alma (30 kcal),
  8. nap: 50 dkg párizsi vagy krinolin (1050 kcal),
  9. nap: 1,5 liter tej (900 kcal) és 3 db kétszersült (60 kcal),
  10. nap: 75 dkg sovány túró (770 kcal) és 10 dkg alma (30 kcal).


?>