Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Jennifer Lopez is ezt a módszert követi – a híres háromórás diéta

Jennifer Lopez diétaAkármilyen jól is hangzik, csodára ez a diéta sem képes, tehát nem 3 óra alatt adjuk majd le a plusz kilóinkat. Ennek a diétának az a lényege, hogy a szervezetünket rendszerességhez szoktassuk. Ha a testünk tudja, hogy nemsokára ismét tápanyagot kap, akkor nem kezd el raktározni, ennek köszönhetően nem csúsznak fel újabb kilók, ráadásul a már meglévő súlyfeleslegtől is hamar megszabadulhatunk.

A diéta követőinek be kell tartaniuk pár szabályt. Az egyik és legfontosabb, hogy ébredést követően csak egy órával lehet étkezni. Ezt követően pedig 3 óránként kell enni. A másik nagyon fontos szabály, hogy lefekvés előtt 3 órával kell vacsorázni, azután már gyümölcsöket, vagy más kalóriaszegény finomságot sem szabad enni. A napi kalóriabevitel nem lehet több 1500 kalóriánál. Jennifer Lopeznek is ez az egyik bevált diétája, így nem kétséges, hogy működik.

Mivel a kalóriák száma szabályozva van, a szervezet néhány nap alatt megszokja, hogy mennyi is az a kalória mennyiség, amit egy napra be kell osztania. Az anyagcsere a rendszeres étkezésektől felgyorsul, így a zsírégetés is könnyebben megkezdődik. A 3 óránkénti étkezés nem szokatlan a szervezet számára, hiszen csecsemőkorban is ennyi időnként táplálják általában a kicsiket anyatejjel. A rendszerességnek köszönhetően az emésztési panaszok is enyhülnek és a szervezet méregtelenítése is egyszerűbb lesz. Ráadásul a módszer követői energikusak lesznek, hiszen a nap minden időszakában finomakat ehetnek, csak a mértékletességre kell figyelniük. Mivel a szervezettől nincsenek megvonva sem fehérjék, sem a szénhidrátok mint sok diéta esetében, kiegyensúlyozott és változatos lehet az étkezés

Ahhoz, hogy napi 1500 kalóriát fogyasszunk el, érdemes megterveznünk az étrendünket. Ehetünk mindent de csak mértékkel. Ha megkívánjuk az édességet, 1-2 kocka keserű csokoládé belefér a diétába, de törekedjünk az egészséges táplálkozásra. Fogyasszunk minél több zöldséget és gyümölcsöt, hogy a testünk értékes vitaminokhoz jusson. A legjobb, ha minden étkezés idején nagyjából egyforma mennyiségű kalóriát viszünk be a szervezetünkbe. A farkaséhségtől nem kell tartanunk, mivel a vércukorszint nem esik le két étkezés között, nem tör ránk a kínzó éhségérzet. Már pár nap után látványos eredményeket lehet elérni ezzel az egyszerű diétás módszerrel.



?>