Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hozd magad formába tavaszra

tavaszi diétaA téli időszakban mindenki elhatározza magát, hogy tavaszra és a bikini szezonra karcsú és csinos lesz. Ezért azonban tenni is kell. Mivel hónapok állnak a rendelkezésünkre, hogy leadjunk néhány plusz kilót, nem kell villámdiétákba kezdenünk. Legyünk inkább következetesek, vezessünk be a mindennapjainkba néhány egészséges szokást és fogyjunk tartósan!

Napi egy legalább egy étkezés álljon salátából. Ha a vacsorát kiváltjuk egy ínycsiklandó salátával, akkor legalább napi 200 kalóriát megspórolhatunk. Télen is lehet salátákat készíteni, hiszen a répa, a káposzta, a cékla, a zeller és a hagyma is remek alapanyagok. A salátába olajbogyót is tehetünk, de akár grillezett csirkemellet, vagy zsírszegény sajtot is. Ne essünk kísértésbe, vagy húst, vagy sajtot tegyünk a salátába, így kalóriaszegény és finom lesz a vacsoránk.

A húsok közül válasszunk olyanokat amelyeknek kevesebb a zsír és a kalóriatartalma, mint a szárnyasok és a halfélék. A fehér kenyér helyett fogyasszunk teljes kiőrlésű kenyeret. A tészta félék helyett pedig együnk barna rizst, vagy durum lisztből készült tésztákat, amelyeknek kisebb a kalóriatartalmuk. Ezekkel az apró változtatásokkal napi több száz kalóriát megspórolhatunk és akár egy hónap alatt is leadhatunk néhány kilót, mégsem kell szigorú diétákkal kínoznunk magunkat.

Ne mondjuk le a finomságokról amiket szeretünk, de legyünk mértékletesek. A csoki rajongók, egyenek meg heti két alkalommal 3-4 kocka keserű csokoládét, a sütemények kedvelői heti egy alkalommal válasszanak egy könnyed finomságot. Ha édes ízekre vágyunk az aszalt gyümölcsök is fogyaszthatóak, ráadásul ezek még a szervezetünknek is jót tesznek.

Tavaszig még egyszerűen leadhatjuk a plusz kilóinkat ha ezekre az apró változtatásokra odafigyelünk. Így koplalás és nagyobb erőfeszítés nélkül karcsúsodhatunk, ezért érdemes időben elkezdeni az egészségesebb táplálkozást. Ha nem vagyunk a mozgás szerelmesei, legalább egy-két hosszabb sétát iktassunk be a mindennapjainkba, már ezzel is kalóriákat égethetünk és még jót is tesz a szervezetünknek. A napi 2 liter folyadékot pedig ne felejtsük el, hiszen ha elég folyadékot iszunk, az éhségérzetünk is csökken majd.



?>