Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


A hatékony zsírégetés titka

úszásSok fogyókúrázó teszi fel a kérdést, hogy: „Melyik mozgásformával égethetjük el leghatékonyabban a zsírt?” Mitől lesz hatékony a zsírégetés?

A válasz egyszerű. Csupán olyan mozgást kell végeznünk, amely az egész testünket átmozgatja. A megfelelően kiválasztott és elvégzett mozgás képes akár megduplázni a zsírégetés hatékonyságát. A legalkalmasabb mozgásforma zsírégetés szempontjából például a futás, az úszás, a biciklizés, vagy a taposás. Tehát minden olyan aerob tevékenység, amely hosszabb ideig tartó, egyenletes erőkifejtést igényel. Naponta 40-60 perc aerob mozgás beiktatásával a zsírégetés folyamata hatékonnyá válik, főként akkor, ha emellett az étrendünket is átalakítjuk.

A rendszeres testmozgás nem csupán a zsírégetést befolyásolja pozitívan, hanem a testünk fölötti irányítást is visszaszerezhetjük általa. A túlsúlyos emberek nagy többsége ugyanis már elvesztette a teste fölötti kontrollt. Ha az agyuk jelez, akkor ők csak esznek és esznek, automatikusan, amelynek következménye az újabb plusz kilók felszedése. A sport tehát megtaníthat minket arra, hogy hogyan küzdjünk a testünk követelései ellen, és így nemcsak egészségesebbek lehetünk, hanem karcsúbbak is.



?>