Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hasznos-e az izzasztó nadrág?

izzasztó nadrágAz izzasztó nadrágok valódi funkcióját sajnos sokan félre értelmezik. Ez a nadrág alapvetően, önmagában semmit sem ér. Nem fog néhány nap alatt több tíz kilogrammnyi zsírt leolvasztani a testünkről. Ha azonban reálisak az elvárásaink a nadrággal szemben, és némi diétát és testmozgást is beiktatunk a viselése mellé, akkor igenis hatékony segítséget nyújthat a fogyókúránk során.  Kifejezetten a kritikus területek fogyasztására alkalmas az izzasztó nadrág. Vagyis a comb, a csípő és a hasi területek karcsúsítása a célja. E területekről igen nehéz csupán diétával fogyni. A diéta mellé kardió edzéseket is kell végezni. Erre alkalmas például az evezés, a taposás, a biciklizés vagy a futás. Ezek hatására a fogyás teljes testről fog történni, így idővel majd a hasról, combról és csípőről is megindul a fogyás. Amikor már majdnem sikerült elérni a kívánt alakot, akkor érdemes speciális edzéseket is beiktatni a mindennapjainkba.

Végezzünk felüléseket, súlyzós edzéseket, így a zsír alatt megbújó izmainkat is fejleszteni tudjuk majd. A testmozgás ideje alatt viseljük az izzasztó nadrágot. Ezek a nadrágok általában neoprén anyagból készülnek, így a sport alatt keletkezett hőt, a nadrág agában tartja majd. A hő hatására az érintett területeken a vérkeringés fokozódik majd, a salakanyagok ürülése felgyorsul, a szövetek között felgyülemlett víz pedig eltávozik. Ennek köszönhetően már akár közvetlenül a sporttevékenység után is, néhány centiméternyi fogyás észlelhető lesz. Érdemes a nadrág alá valamilyen karcsúsító, zsírégető, vérkeringést fokozó krémet is felkenni. Így a cellulitos területek nagysága is jelentősen le fog csökkenni, rendszeres alkalmazás mellett.

Ajánlott a combot, a hasat és a csípőt folpackkal körbe tekerni, így a nadrág, izzasztó hatása hatványozottan fog érvényesülni. Léteznek olyan izzasztó nadrágok is, amelyek nemcsak a testünk saját hőjét képesek benntartani, hanem maga a nadrág is hőt bocsájt ki. Ezzel a szauna áldásos hatását is biztosítja számunkra.  A sport azonban minden típusú izzasztó nadrág használata közben ajánlott. A rendszeres testmozgás mellett azonban elengedhetetlen a táplálkozásunk újragondolása is. Mindig nézzük meg, hogy milyen ételeket fogyasztunk. A zsíros, hizlaló, és egészségtelen fogásokat iktassuk az étrendünkből. Ha egészséges életmódot folytatunk, a testsúlyunk is gyorsabban és látványosabban fog csökkenni. Fogyasszunk olyan ételeket, amelyek vízhajtó hatásúak, így az izzadás mértéke is jóval nagyobb lehet a nadrág viselése során. Arra azonban mindig fordítsunk kellő figyelmet, hogy az elvesztett vízmennyiséget pótoljuk is vissza a szervezetünkbe. Így elkerülhetjük a fejfájást és a rossz közérzet kialakulását is. Fogyasszunk magas fehérje tartalommal rendelkező ételeket. Például csirkemellet, halat és sovány tejtermékeket. Este már csak könnyű ételeket együnk, a legbőségesebb étkezés pedig a reggeli legyen.

Ne várjunk tehát csodát egy egyszerű izzasztó nadrágtól. Csodát tenni nem képes önmagában. A sikerhez mi is kellünk. Ne dőljünk be azoknak a reklámoknak, amelyek azt hirdetik, hogy csupán a nadrág viselésével majd több kilótól megszabadulhatunk. Ezek csupán reklámfogások, amelynek semmi valóság alapja nincsen. Ha mégis azonnali eredményt szeretnénk elérni egy nadrág segítségével, akkor válasszuk az alakformáló Bermudát. Ezek a nadrágok a viselésük során jóval karcsúbb sziluettet biztosítanak számunkra. Azt azonban fontos megjegyezni, hogy ez csak a látszat. Ez a nadrág sem lesz képes a zsírfelesleget levarázsolni a testünkről, ám ideig-óráig, amíg a nadrágot viseljük, karcsúbbak lehetünk.



?>