Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hasról fogyni nem egyszerű!

hasról fogyni nem egyszerű Hasról fogyni nem könnyű, ámde nem is lehetetlen feladat. Sok türelem és kitartás kell hozzá, de a kemény munka mindenképpen meghozza a várt eredményt. De mit tehetünk a hasról fogyás érdekében? Először is válasszunk ki egy nekünk tetsző, könnyen végig csinálható diétát. Hatásos lehet például a nagy reggeli diéta is. E diéta során nem a nagymértékű szénhidrát megvonáson van a hangsúly, így nem kell lemondanunk a kenyérfélék fogyasztásáról sem. Nem alakul ki a gyötrő szénhidrát éhség, ezáltal nem kell sóvárognunk az ételek után, a kúra pedig könnyen betarthatóvá válik.

Ezzel már meg is alapoztuk a hasról fogyás módszerét. A következő lépés valamilyen testmozgás választása, amely hosszan tartó egyenletes erőkifejtést igényel. Tökéletes a futás, vagy az úszás.  Az aerob mozgás mellé végezzünk külön has erősítő tornát is, így a hasi zsír eltűnése után szép és kidolgozott formánk lehet. Ha kitartóan végezzük a diétát és becsületesen, minden nap mozgunk, akkor a hasról fogyás is garantáltan bekövetkezik, előbb vagy utóbb. Sajnos többnyire utóbb, mivel a has a kritikus területek közé tartozik, így a zsír valószínűleg innen tűnik majd el legutoljára. Ezért is lényeges, a türelem!



?>