Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hasról fogyás – lehetséges?

hasról fogyásSzámos diétázó szembesült már azzal a problémával, hogy a hasról fogyás nem indul meg egyik napról a másikra. Ahhoz, hogy a hasi területről, a comb és a csípőről is eltűnjenek, a zavaró zsírpárnák kitartónak kell lennünk. Ezekről a részekről távozik el ugyanis legutoljára a zsírréteg. A hasról fogyás tehát nem egyszerű feladat. Végezhetünk speciális gyakorlatsorokat a hasizom megerősítése céljából, azonban ahhoz, hogy az eredmény valóban látványos legyen, kardió edzésekre is szükség van. Attól ugyanis, hogy a hasizmok fejlődnek, a hasi zsírpárnák a helyükön maradnak és eltakarják az izomzatot. Sőt a hasizom erősödése által, akár nagyobbnak is tűnhet majd a hasunk.

De akkor mit tehetünk, hogy a hasról fogyás beinduljon?

Először is legyünk türelmesek. Ne egy nap alatt akarjuk leadni az összes rajtunk lévő súlyfelesleget. Nem 1 vagy 2 hét alatt híztunk el, így a fogyás folyamata is jóval hosszabb időt igényel majd. Ne adjuk fel 1 hónap után a fogyókúrát, inkább válasszunk olyan diétát, amelyet hosszabb ideig is be lehet tartani. Az életmódváltás erre a legnagyszerűbb módszer, ezt akár egész életünkön át is csinálhatjuk. Váltsuk le a régi, elhízást okozó egészségtelen ételeinket, könnyedebb fogásokra. Együnk kevesebb szénhidrát tartalmú ételt, tovább a zsírfogyasztásunkat csökkentsük nullára. Kevés olajat használjunk a főzéshez, sütéshez, továbbá fogyasszunk sok gyümölcsöt és zöldséget. A cukorfogyasztást teljes mértékben redukáljuk le a nullára. Használjunk inkább sütésre és főzésre is alkalmas édesítőszereket, vagy xilitet és nyírfacukrot. Édesítőszer vásárlásánál figyeljünk oda rá, hogy mindig aszpartam menteset válasszunk. Egy kis odafigyeléssel a kalóriadús süteményeket és ételeket is egészen diétássá tehetjük. Csupán a lisztet és a cukrot kell hanyagolnunk az elkészítésük során. A diétásan elkészített fogásoknak köszönhetően, szinte semmilyen ételről nem kell majd lemondanunk, így nem sanyargatjuk majd magunkat, és a diéta nem okoz majd szenvedést számunkra. Szinte észrevétlenül olvadnak majd lefelé rólunk a kilók és idővel a hasról fogyás is látványos lesz.

A kardió edzések beiktatása által növelhetjük szervezetünk energia felhasználását, ezáltal a fogyás üteme is jóval gyorsabb lehet. A kardió edzések hatására az egész testünkről égethetjük a zsírt. Nem csak egészségesebbé válhatunk, hanem a közérzetünk is javulhat általa. A kardió mozgás mellett természetesen bátran végezhetünk specifikus tornát is, amellyel csupán a has izomzatát erősítjük. Így a zsír eltűnése után, feszes és szép hasunk lehet.

Érdemes lehet elkezdeni egy fogyókúrás napló írását is. A világhálón számtalan olyan oldal van, ahol diétás naplónkat megoszthatjuk a többi látogatóval, így akár egymást erősítve csinálhatjuk végig a fogyókúrát. Tippeket, tanácsokat, vagy akár recepteket oszthatunk meg egymással, így sokkal könnyebb lesz a diéta. Ha nem szeretnénk megosztani mindenkivel a tapasztalatainkat, lehetőség van titkos diétás napló írására is. Ezt a naplót csakis azok láthatják majd, akiknek engedélyt adunk rá.

A fogyókúránk során igyekezzünk odafigyelni a fehérje bevitelünkre is. Ezt tápanyag táblázatok segítségével nyomon követhetjük. A táblázatban nem csak az ételek fehérje tartalma van feltűntetve, hanem a kalória-, a szénhidrát- és a zsírtartalom is. Ezeket is érdemes feljegyezni a fogyókúrás naplónkba, így nyomon követhetjük, hogy naponta átlagosan mennyi fehérjét, zsírt és szénhidrátot fogyasztottunk el. A kalória bevitelt érdemes 1200-1400 kalória közé beállítani, így a kardió edzésekkel kombinálva gyors és látványos fogyást érhetünk majd el.



?>