Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hasizom erősítő tornagyakorlatok fogyáshoz

hasizom erősítő gyakorlatFogyókúra során a tornázás rendkívül fontos szerepet tölt be. Nemcsak a kalóriák elégetése szempontjából lényeges, hanem az anyagcserét, valamint a fogyás ütemét is meggyorsíthatja. A testünk formásabb, karcsúbb és izmosabb lehet általa, ezért lényeges, hogy a tornagyakorlatokat rendszeresen végezzük el. A kritikus területek, vagyis a comb és a has edzése kiemelten fontos egy diéta során, hogy a fogyás ezekről a helyekről is látványosan haladhasson. A has izmainak erősítéséhez ajánlunk most egy egyszerű gyakorlatot, hogy ezzel is megkönnyítsük a hasról fogyást.

A hasizomfejlesztő egyensúlygyakorlatot hason fekvésből kell elindítanunk. A lábainkat nyújtsuk előre, a karunkat pedig emeljük a fülünk mellé. A combok és a sarkak legyenek összeszorítva, közben pedig forgasd a lábaidat csípőből kifelé. A farizom megfeszítésével emeljük meg a karjainkat és a lábainkat úgy, hogy azok felemelkedjenek a földről. A felnyújtott lábaink és karjaink formáljanak egy V betűt a levegőben. Ezután kezdj el legördülni újra hason fekvésbe, miközben a karjaidat a füled mellé emeled. Ezt követően engedd le a törzsedet is, majd a lábad is helyezd vissza a kiinduló helyzetbe. Ezt a gyakorlatot tizenötször célszerű megismételni.



?>