Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Hasból fogyás – hogyan?

fogyás hasrólHasból fogyni nem könnyű, ezt valószínűleg már minden rutinos fogyókúrázó megtapasztalta. Hiába fogyunk látványosan a testünk többi részéről, a has körfogata valahogy mégsem akar csökkenni, vagy ha csökken is,akkor igen lassan. Ennek az az oka, hogy helyi zsírégetés nincsen, tehát a zsírégetés az egész testet érinti. A has azonban a kritikus testrészek közé tartozik, így a zsírpárnák itt ragaszkodnak hozzánk a legjobban. Ez férfiak és nők esetében is igaz. A hasból fogyás eléréséhez mindenképpen diétás étrend követésére van szükség.

Fogyasszunk egészséges, tápanyagokban gazdag ételeket, ám arra figyeljünk oda, hogy a puffasztó hatású táplálékot ne vegyünk magunkhoz. Fogyasszunk sok gyümölcsöt és magas rost tartalommal rendelkező terméket, amelyek a salaktalanítási folyamatokat segítik elő. A testünk megtisztításán kívül, érdemes speciális tornagyakorlatokat is végezni a laposabb has elérés érdekében. Végezzünk felüléseket, has prést, törzsfordítást, így a zsír alatt meglapuló izmainkat is átmozgathatjuk. Fussunk, sétáljunk, ússzunk sokat, vagyis végezzünk aerob mozgást, így a zsírégetés mértékét maximálisra növelhetjük, és a hasi zsírnak is búcsút inthetünk.



?>