Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Harcosok diétája

harcosok diétájaEllentétben a legtöbb divatos fogyókúrával a harcosok diétája egy olyan napi étkezési ciklusra épít, mely közelebb áll testünk napi igényeihez. Nem véletlen ugyanis, hogy bárhogyan is étkezünk a nap folyamán estére mindig megéhezünk és kívánunk valami kiadós vacsorát. Ez egyszerűen azért van, mert ősidők óta így működünk. Gondoljunk csak bele, hogy amikor még nomád körülmények között élt az ember és ténylegesen meg kellett küzdenie a táplálékért, akkor teljesen természetes volt, hogy szinte egész nap vadakat kergettünk, ehető növényekért kutattunk és ha szerencsénk volt, akkor estére sikerült valami ehetőt összehoznunk.

A harcosok diétája ezt a természetes, ösztönös étkezési ciklust veszi alapul, melyet nemes egyszerűséggel megörököltünk őseinktől. A harcosok diétája során nem kell majd lemondanunk az esti lakomákról, hiszen ahogy az az ábrán is látható a fő táplálkozási időszakunk az esti órákra esik majd. Menjünk hát szembe az összes népszerű trenddel, felejtsük el, hogy mit ehetünk és mit nem, egyszerűen térjünk vissza ahhoz az étkezési ciklushoz, amit egyébként is ösztönösen kívánna szervezetünk.

Napközben ennek megfelelően alul tápláljuk szervezetünket, azaz nem fogyasztunk semmi mást csak gyümölcsöt és zöldséget. Mindenki olyan gyümölcsöt és zöldséget ehet, amit kedvel, nincsenek megkötések. A fontos az, hogy amíg le nem száll az este, addig semmilyen más táplálékot ne vegyünk magunkhoz gyümölcsön, zöldségen és persze folyadékon kívül.

Ha napközben így táplálkozunk, akkor rákényszerítjük testünket, hogy a szokásos napi teendőinkre koncentráljon, az ehhez szükséges energiát testünk felhalmozott készleteiből vegye és ne a folyamatosan bevitt táplálékból. A 20 órás alul táplálással három dologgal ajándékozzuk meg szervezetünket. Teret adunk a zsírégetésnek, pihentetjük az emésztő rendszerünket és folyamatosan méregtelenítjük is magunkat. Ehhez a folyamathoz bőven elég a gyümölcs és zöldség fogyasztása. Aki nagyon kemény fizikai munkát végez, akkor kiegészítheti mindezt némi fehérjével is, de erre legtöbbünkben nincs szüksége.

Hihetetlen, de a napközbeni alul táplálásunk nemhogy kellemetlen érzéseket kelt majd bennünk, hanem éppen ennek ellenkezőjét fogjuk tapasztalni. Soha nem fogjuk ezek után napközben azt érezni, hogy le kellene egy kicsit dőlnünk a kiadós ebéd vagy reggeli után. Mindig energikusak és pörgősek leszünk napunk aktív időszakában, mert testünket nem terheljük az emésztés igen energiaigényes folyamatával.

Ha pedig lement a nap, akkor kedvünk szerint ehetünk bármit, degeszre is tömhetjük magunkat, ha éppen jól esik, bepótolhatjuk a kimaradt napi három étkezést. Az esti étkezések során nyugodtan ehetünk bármilyen, más diétában szigorúan tiltott, ételt. Jöhet akár a hús krumplival is. Egy dologra figyeljünk: mindig friss ételt készítsünk magunknak az esti lakomára és ne használjunk olyan alapanyagokat, melyek mesterséges anyagokat tartalmaznak. Törekedjünk a legtermészetesebb ételek fogyasztására.




?>