Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyókúra szülés után

diéta terhesség utánA szülés utáni plusz kilók minden anyuka életét megkeserítik. Viszont amíg anyatejjel tápláljuk gyermekünket, nem kezdhetünk szigorú diétába, hiszen nem mindegy, hogy milyen táplálék jut a gyermekünk szervezetébe. Ebben az időszakban még az ő egészsége és fejlődése a legfontosabb, ezért csak lassan és kíméletesen érdemes felvenni a felesleges kilókkal szemben a harcot!

Diéta helyett a mozgás ajánlott, amíg anyatejjel tápláljuk gyermekünket. Ezt sem szabad túlzásba vinni, kezdetben annyit érdemes tornázni, vagy edzeni, amennyi jól esik. Nem az a lényeg, hogy elfáradjunk és napokig izomlázunk legyen, hanem, hogy ismételten megszokjuk a mozgást!

Az edzés időtartamát folyamatosan növelhetjük és egyre nehezebb gyakorlatokat is végezhetünk. A fokozatosság azért fontos, hogy edzés után ne a kellemetlen fáradtság érzet legyen úrrá rajtunk, hanem jól érezzük magunkat a bőrünkben, felfrissüljünk a sportolástól! A plusz kilók is lassabban fognak eltűnni, de ez nem jelent problémát, hiszen az a fontos, hogy egészségesen adjuk le a várandósság alatt felszedek kilókat.

Mikor már nem tápláljuk anyatejjel a gyermekünket, akkor természetesen elkezdhetünk egy enyhe diétát is. A szigorú étrend helyett válasszunk inkább olyan diétát, amely az egészséges étkezésre alapszik. A mozgás viszont ebben az esetben is nagyon fontos! Minél több kalóriát égetünk el, annál hamarabb leszünk ismételten karcsúak! Az önsanyargatás helyett válasszunk olyan diétát és edzésformát, amely megfelel a számunkra és nem jelent nagy terhet! A babának sem tesz jót, ha a mama közérzete nem jó, ezért ne csak az lebegjen a szemünk előtt, hogy minél hamarabb meg kell szabadulnunk a plusz kilóktól!

Nem könnyű egy gyermek mellett időt találni önmagunkra is, de nem lehetetlen! Ha a mindennapi étkezéseink során odafigyelünk, hogy kerüljük a kalóriadús finomságokat és ezek helyett zöldségeket, gyümölcsöket fogyasszunk, amelyek táplálóak és kalóriaszegények, akkor már tettünk egy hatalmas lépést a karcsúság felé! A zsíros húsokat és az édességeket próbáljuk meg kerülni, csökkentsük a napi kalóriabevitelünket.
Minél kevesebb kalóriát viszünk be a szervezetünkbe és minél többet sportolunk, azaz kalóriát égetünk, annál hamarabb lesz látványos eredmény! Napi minimum 1300-1400 kalóriát fogyasszunk el, mert ennyire szüksége van egy egészséges felnőtt nő szervezetének!

A várandóság alatt felszedett kilók lehetséges, hogy nem fognak olyan gyorsan eltűnni, mint azt szeretnénk, de ne essünk kétségbe! Ha kitartóak vagyunk, aktívan edzünk és egészségesen étkezünk, akkor a plusz kilók is el fognak tűnni, ráadásul fittebbek és jobb kedélyűek is leszünk!



?>