Fogyni zsírégető zóna, Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna

fogyni zsírégető zóna

Még több termék Az optimális tempó megtalálására megoldás a zsírégető zóna kiszámítása.

fogyni zsírégető zóna

Ahelyett, hogy alacsony intenzitással futnál, meg kell találni azt a pulzus alapján meghatározható tempót, ami elég gyors a kalóriaégetéshez, és elég lassú az izmok óvásához. Ha megvan, ezt a sebességet folyamatosan, egyenletesen tartani kell.

fogyni zsírégető zóna

A számításban, a tréningek felosztásában érdemes személyi edző segítségét kérni, ha maximalizálni szeretnéd a mozgás hatékonyságát. Amennyiben erre nincs lehetőséged, a következő képlettel határozhatod meg a számodra optimális zsírégető pulzust, mely mindenki esetében megy alak fogyás. Kezdd a maximum pulzus - MHR - kiszámolásával!

Ehhez ból vond ki az életkorodat, ha nő vagy, ból, ha férfi.

Ez azt jelenti, hogy közötti pulzust érdemes tartani a futás során a maximális zsírégetéshez. Sok konditermi gép rendelkezik beépített mérőegységgel, ezek azonban általában nagyon pontatlanok, így, ha rendszeresen csinálsz pulzuskontrollos edzéseket, akkor jobb, ha beszerzel egy ezek mérésére alkalmas fitneszkarpántot vagy -órát.

Zsírégető pulzuszóna tartomány kalkulátor Zsiregeto pulzus zona Maradjunk az aerob zónában A pulzusmérő okosóra a pulzuskontroll egyik szuper eszköze: hatalmas segítségedre lesz abban, hogy hatékonyan és céltudatosan edzhess. Az óra megmutatja, hogy mely pulzustartományban eddz, ha még kezdő vagy, égethetsz zsírt vagy a tara gátolja a fogyást tömeget. Javasoljuk, hogy kérd ki egy edző tanácsát is!

Ne csak fuss! A futást nagyon érdemes erősítő edzésekkel kiegészíteni, hiszen így lehet megőrizni, növelni az izomtömeget, amitől formás lesz fogyni zsírégető zóna tested. Ha ezeket a gyakorlatokat végzed otthon, nemcsak feszesebb lesz a combod, de erősebb is, így a futóteljesítményed is sokat javul a pliometrikus tornától.

A csodatevő zsírégető zóna

A fitneszmodellek is rendszeresen végeznek ilyen edzéseket, éppen zsírégető, izommegőrző hatásuk miatt. Aerob edzés lehet nemcsak a futás, de az is, ha felpattansz az elliptikus trénerre, az evezőgépre, a szobabiciklire, vagy, ha úszni mész. Mivel kalóriaégetés szempontjából alacsony intenzitásuk miatt nem túl hatékonyak, és nem is terhelőek, hosszú edzések formájában, perces tartammal végzik őket általában.

Időtakarékosabb megoldás ehhez képest a HIIT módszer és az erősítő edzés is, melyek jobban fejlesztik az izomzatot, és intenzívebben égetik a kalóriákat.

fogyni zsírégető zóna

Az aerob edzéseket főként ezek közé iktatják be olyan napokra, melyek nem pihenők, ám nem is terhelik nagyon erősen az izmokat. Csak aerob mozgással akkor érdemes kezdeni, ha nagyobb túlsúlyod van, és egy alapvető erőnlét megszerzésére törekszel, valamint az ízületeidet is kímélned kell.

Ilyen esetben a sérülések megelőzésére nagyon erősen ajánlott, hogy kérd személyi edző tanácsát.

fogyni zsírégető zóna

Az aerob edzés, mint minden sport, csakis akkor eredményez fogyást, ha ehhez az étrended is illeszkedik. A zsírleadáshoz ugyanis arra van szükség, hogy fogyni zsírégető zóna jöjjön létre, azaz kevesebb energiát vigyél be táplálékokból, mint amennyit a tested létfenntartáshoz és mozgáshoz használ.

fogyni zsírégető zóna

A mozgásmennyiség növelése azonban segít több kalóriát égetni.

Fontos információk