Fogyjon mit fogyasszon

fogyjon mit fogyasszon

fogyjon mit fogyasszon

Az asztalnál megtanulunk lassan enni és rágni - a test köszönetet mond nekünk! A lassú evés valóban lefogy?

fogyjon mit fogyasszon

Nos igen, a nyugodt rágás segít a kilók fogyjon mit fogyasszon való küzdelemben, hiszen érzéket indukál a jóllakottság gyorsabban.

Az asztalnál fontos, hogy csendesen élvezzük az ételeket, élvezve a pillanat nyugalmát: ily módon a nyelés lelassításával lehetséges a test "átverése" és kevesebb étel fogyasztása. A csendes étkezés segít a fogyásban Jó hír azoknak, akik le akarják dobni a felesleges fontokat: A tudósok egyetértenek abban, hogy a lassabb evés az étvágy csökkenéséhez is vezet, így növeli a fogyás valószínűségét.

fogyjon mit fogyasszon

Egy jó ökölszabály az, hogy szenteljünk magunknak 30 perc minden étkezésig, elegendő időt garantálni a test számára a jól emészthető és a teltségérzet meghatározásához. Ebédnél és vacsoránál élvezze a család vagy a kollégák társaságát a munkából, ebben a pillanatban derűsen telik az idő, és javítani fogja vonalát!

Ha nehézségei vannak a lassú rágással, akkor próbáljon meg minden egyes falat után letenni a villát: elkerüli a fulladást, és megtanulja értékelni az egyes ételek ízét. Végül, hogy lassítsa a tempót, emlékeztesse magát arra, hogy igyon étkezés közben.

fogyjon mit fogyasszon

Lassan rágni jó A lassú étkezési szokásokból származó előnyök sokfélék: A többletkilók csökkentése Csökkent a szívbetegség és a stroke kialakulásának kockázata A hát- és ízületi fájdalom csökkentése Csökkent a cukorbetegség kialakulásának kockázata Vérnyomáscsökkentés A nehézlégzés és az alvással kapcsolatos problémák csökkentése Nagyobb energia garantálása a testben, annak jobb eloszlásának köszönhetően a test összes sejtjében.

Fokozott önbecsülés Bioimis diéta: a fogyás fiú játék!

fogyjon mit fogyasszon

Ezért a lassú étkezés egészséges és egészséges szokás! További tippekért továbbra is kövessen minket!

Fontos információk