Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyjon hasról!

fogyás hasróFontos tudni, hogy helyi fogyás nincs, de tudatos edzéssel és diétával fogyhatunk a hasunkból is. Első lépésként száműzni kell az életünkből a magas kalóriatartalmú ételeket, lehetőleg mellőzzük a túlzottan cukros és lisztes termékeket.

A hason kialakult párnácskákat nem egyszerű ledolgozni, de nem is lehetetlen. Otthon egyszerű felüléseket végezhetünk, először egyszerűen csak felhúzott lábbal, majd felemelve és összekulcsolva végezzünk hasprés gyakorlatokat. Nem feltétlenül a mennyiség a lényeg, inkább a minőség és a rendszeresség.

Szoktassuk magunkat ahhoz, hogy mindennap becsülettel elvégezzük a megszabott mennyiséget. Csalni nem érdemes, kizárólag magunkat csapjuk be azzal, ha könnyítve, vagy ha csak félig csináljuk meg a feladatot. Idővel növelhető a felülések és hasprések száma, ez teljesen egyénfüggő, hogy ki mennyit bír megcsinálni. Ha van időnk, reggel vagy este iktassunk be egy kis kocogást vagy futást a gyakorlatok mellé.

Természetesen konditeremben is van lehetőség edzeni, számtalan olyan gép található meg a termekben, amelyek elősegítik, hogy eltűnjenek az úszógumik a hasról és környékéről. Közeledik a strandszezon, ideje egy kicsit formába hozni magunkat!



?>