Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyás futással

futásA futás az egyik legegyszerűbb sport, nem kell hozzá semmi, csak egy cipő, egy tréningruha, és már lehet is menni.

Nagyon fontos szabály, hogy ne akarjunk egyből hosszútávfutó bajnokok lenni. Szépen, lassan szoktassuk hozzá a testünket a sporthoz. Ne csüggedjünk el, ha az elején csak néhány száz métert vagyunk képesek lefutni megállás nélkül, ez a táv némi idő elteltével csak nőni fog.

Ha az első napokban nagyon intenzíven futunk, akkor komoly izomlázunk lehet, ez pedig elveheti a kedvünket a továbbiaktól. Ha nagyon nem bírunk tovább futni, ne álljunk le teljesen, inkább gyors tempójú gyaloglással gyűjtsünk erőt.
A futás növeli az állóképességet, kiválóan erősít és fogyaszt. Mindegy, hogy lassabb, kocogó tempóban csináljuk, vagy sprintelünk, a jótékony hatását előbb-utóbb érezhetjük. Ha csak a háztömböt van erőnk megkerülni, az is jó, ne adjuk fel! Legalább heti háromszor-négyszer menjünk futni, a rendszeresség elengedhetetlen, hogy elérjük a kívánt alakot.

Soha ne feledkezzünk meg a bemelegítésről sem, mert másnap izomlázunk lehet. Ahhoz, hogy minél látványosabban és gyorsabban fogyjunk, érdemes kiegészíteni a sportot valamilyen könnyedebb diétával.



?>