Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Fogyás combról

fogyás combrólNem egyszerű dolog formálni a combokat. Mivel lokális fogyás nem létezik, ezért a diétázás mellett elengedhetetlen a mozgás ahhoz, hogy formás lábaink legyenek.

A combunkon is hamar meglátszanak a felszedett kilók, ugyanolyan kényes terület, mint a hasunk, ezért nagyon fontos, hogy megfelelően eddzünk. Kiváló lábformáló a futás. Egyre jobb az idő, bátran menjünk ki a szabadba egy kicsit. Eleinte elég csak kocogni, aztán ha belejöttünk és bírjuk a tempót, csak akkor fussunk intenzívebben. Kiválóan formálja a lábat a lépcsőzés. Szökdeljünk páros lábbal, váltott lábbal, csak ballal, csak jobbal.

Számtalan videó van különböző combgyakorlatokról, így a megfelelően végzett lábemelések segítségével centiket lehet fogyni. Ha ezt kombináljuk másféle gyakorlatokkal, akkor más testrészeinket is karbantarthatjuk.
A konditermekben a futópadon való futás és a szobabiciklin való tekerés mellett több olyan gép is megtalálható, melyekkel a külső és a belső combunkat egyaránt trenírozhatjuk.

Nagyon fontos, hogy bármelyik edzésformát is választjuk, mindig melegítsünk be előtte pár percig, különben izomlázunk lesz. Ahhoz, hogy minél gyorsabban érjük el a kívánt eredményt, jó, ha diétázunk is mellette.



?>