Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Egyszerű praktikák, amelyek alkalmazásával könnyen leadhatjuk az ünnepek alatt felszedett kilókat

praktikákAz ünnepek alatt mindannyian finom falatokat fogyasztottunk. A szénhidrát dús ételek és a különböző édességek viszont hizlalnak, így nem csoda ha felcsúszott 2-3 kiló plusz az ünnepi dőzsölés folyamán. A plusz kilóktól egyszerűen megszabadulhatunk néhány szabály betartásával! A nehéz ételeket és a sok édességet egyelőre felejtsük el, csakúgy mint a késő esti, vagy éjszakai falatozást. Itt az ideje visszatérni a megszokott kerékvágásba és egészséges, kalóriaszegény ételeket fogyasztani.

Reggelizzünk bőségesen, de kenyeret csak mérsékelten fogyasszunk. Együnk inkább friss gyümölcsöket, joghurtot, főtt tojást, túrókrémet. Az ünnepi nagy evéseket követően jót fog tenni a szervezetünknek, ha csökkentjük a kalóriabevitelt. Így nem csak fogyni fogunk, de méregteleníthetjük is a szervezetünket. Tízóraira is egyszerű finomságot válasszunk, például egy almát, vagy egy kis pohár natúr joghurtot. Ebédre és vacsorára a párolt zöldségek, húsok tökéletesen megfelelőek. A zsíros ételeket kerüljük. Helyettük inkább párolt csirkét, pulykát fogyasszunk és a burgonyapüré helyett együnk inkább párolt zöldségeket. Ha visszatérünk a megszokott étrendünkhöz, pár hét alatt észrevehetjük a változást, az ünnepek alatt felszedett plusz kilók szépen lassan eltűnnek.

A mozgás is elengedhetetlen. Hetente háromszor egy óra aktív mozgás már nagyon sokat segíthet a fogyókúrában, gyorsabban elérhetjük a kívánt eredményt. Kocogás, futás, aerobik, választhatunk bármit ami az aktív mozgás kategóriába tartozik. Ha időnként kísértésbe esünk és megeszünk egy szelet süteményt, akkor a koplalás helyett fél óra futással elégethetjük a plusz kalóriákat, így azok nem zsírpárnaként köszönnek majd vissza a derekunkon.

Az alkoholos italokból is elég volt egyelőre. Az ünnepek alatt mindenki fogyasztott belőlük eleget, de ezek az italok sem kedveznek a fogyókúrának. A szénsavmentes ásványvíz és a cukormentes gyógyteák remek szomjoltók. Ha napi 2-3 liter folyadékot megiszunk, az éhségérzetünk is csökken, így nem akarunk majd folyamatosan nassolni.
Ezeket az egyszerű dolgokat betartva akár egy hónap alatt megszabadulhatunk a felszedett plusz 2-3 kiló súlyfeleslegtől.



?>