Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Egy népszerű szétválasztó diéta

szétválasztó diétaAz elválasztó diéták közkedveltek, hiszen nem járnak nagy lemondással, koplalás nélkül érhető el a fogyás. Ezért több -féle elválasztó diéta közül választhatnak a fogyni vágyók. Lássunk most egy egyszerűen betarthatót, amellyel remek eredményeket lehet elérni. A módszer a fehérjedús élelmiszerekre épül, szénhidrátból csak kisebb mennyiség megengedett. A fehérjék viszont elősegítik a fogyást, mivel nem csupán telítettség érzetet kölcsönöznek, de az anyagcsere működését is serkentik.

Reggelire választhatunk szénhidrát és fehérje tartalmú ételeket, vagy fehérje és zsírtartalmú ételeket. Ha a szénhidrát és fehérje kategória mellett döntünk, akkor ehetünk rozs, vagy teljes kiőrlésű kenyeret, natúr joghurtot, kefirt, vagy zsírszegény sajtot. Amennyiben a fehérjéből és zsírból álló ételek szimpatikusabbak, ehetünk főtt tojást, szárnyas húst, vagy füstölt lazacot, de akár virslit is. A kenyér és a tejtermékek ebben az esetben mellőzendőek. A két menütípus alapanyagait nem kombinálhatjuk, vagy egyik, vagy a másik mellett kell döntenünk, különben nem lesz eredmény.

Ebédre és vacsorára is két menütípus közül választhatunk. A fehérje és zsírtartalmú menü esetében ehetünk szójakészítményeket, szárnyas féléket, vagy halat. Így akár roston sütve, vagy főzve, párolva is készíthetünk ínycsiklandó húsételeket. Köretnek fogyasztható vadrizs, brokkoli és paprika. A szénhidrát menü esetében megengedett a durum lisztből készült spagetti, vagy a vadrizs és a zöldségeket is. Így egy ínycsiklandó zöldséges spagettit fogyaszthatunk, utána pedig ehetünk almát, vagy citrusféléket. A zöldségek közül felhasználható szinte minden, paradicsom, paprika, cukkini, padlizsán, hagyma, így az elkészíthető fogások száma mondhatni végtelen. Minden menü esetében használhatunk olívaolajat a főzéshez, vagy a salátához.

Gyümölcsök napközben is fogyaszthatóak, bármelyik menüt is választjuk. A magas cukortartalmú gyümölcsök mint a banán, vagy a szőlő kerülendőek. 3-4 hét alatt látványos eredményt érhetünk el ezzel az egyszerű elválasztó diétával és időközben még finom falatokat is fogyaszthatunk. A napi folyadék szükségletre figyeljünk, minimum 2 liter szénsavmentes ásványvizet, vagy gyógyteát igyunk meg.



?>