Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Egészséges és kalóriaszegény szendvicsek

egészséges szendvicsA szendvicsek a mindennapi étkezésünk szerves részét képezik. Mivel egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek, csomagolhatóak akár naponta több alkalommal is fogyasztjuk őket, de nem mindegy, hogy mit teszünk a zsömlénkbe!

A fehér kenyérből készült szalámis, sajtos, majonézes szendvics nagyon finom, csak a vonalainknak nem tesz túl jót. Ha nem szeretnénk a plusz kilók miatt aggódni, készítsünk finom és egészséges szendvicseket!

Válasszunk teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret, vagy zsömlét. A kalóriatartalma egy kicsivel alacsonyabb a fehér lisztből készült pékárukénál, de sokkal egészségesebb ezeket fogyasztani! A vaj és margarin helyett válasszunk zsírszegény vajkrémet, vagy krémtúrót. Ezek is tökéletes alapjai a szendvicsnek és kisebb a zsírtartalmuk, így nem is annyira kalóriadúsak.

A szalámi és a kolbász nagyon finom, de ezek helyett érdemes a pulykasonka mellett dönteni, ha nem akarunk elhízni! Ha nem rajongunk érte, akkor a grillezett csirkemell-pulykamell és is jó választás! Egy szelet zsírszegény sajt is kerülhet a szendvicsünkre, a majonézt és más hasonlóan kalóriadús finomságokat felejtsük el! Ezek helyett töltsük meg vitamindús finomságokkal a szendvicsünket, például paradicsommal, paprikával, salátával, uborkával! A pulykasonka helyett választhatjuk a főtt tojást is. Így is finom, tápláló és mégis kalóriaszegény tízórait fogyaszthatunk.

Akár padlizsánkrémet, túrókrémet, vagy halkrémet is készíthetünk, amelyek remek alapjai a szendvicseknek. Ha ezek mellett döntünk, akkor feltétnek már csak zöldségeket válasszunk, hogy kalóriaszegény és ízletes legyen a szendvicsünk.

Felvágottak nélkül is ínycsiklandó szendvicseket készíthetünk, csupán egy kis ötletességre van szükségünk. Ha kedveljük a sajtokat, akkor sajtkrémmel megkenhetjük a kenyeret, majd két vékony szelet sajtot és sok friss zöldséget teszünk rá és máris kész a finom tízóraink! Mindig zsírszegény sajtot, túrót és sajtkrémet válasszunk, ha az alakmegőrzés a célunk!

Ha lemondunk a szalámiról, a kolbászról, a zsíros sajtokról és a majonézről, illetve más hasonlóan magas kalóriatartalmú szószról máris rengeteg plusz kalóriát megspórolhatunk! Láthatjuk, hogy finom és kalóriaszegény szendvicseket is készíthetünk, amelyek nem hizlalnak, csupán egy kis odafigyelés szükséges az alapanyagok kiválasztásához.



?>