Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Dr. Oz diétás tanácsai

Dr. Oz diétaKi ne hallott volna már Dr. Oz-ról?! A tévés show-ja sokaknak segített már és az életmód könyve is sok fogyni vágyónak adott hasznos tanácsokat. Dr. Oz nem egy egyszerű diétát kínál, hanem életmódváltást, hogy ne legyen többé szükség fogyókúrázásra, hanem egyszerűen erőfeszítések nélkül megőrizhessük alakunkat. Az amerikai sztárok sokasága kedveli Dr. Oz módszerét, mivel betartható és nem kell szigorú szabályokat beiktatni a hétköznapjainkba.

Öt táplálékot mindenképpen ki kell iktatnunk a napi étrendünkből, ha ezt a módszert szeretnénk követni. Nem fogyasztható kristálycukor, különféle szirupok ( Amerikában nagyon kedveltek a csokoládé stb. öntetek – arra érvényes), fehér lisztből készült ételek, telítetlen zsírsavak és a transzzsírok. Kis mennyiségben a transzzsírok megtalálhatóak a vajban és a tejben is, de általában mesterséges eljárás által kerülnek az ételekbe, így azokat kell kerülni. Elsőre azt gondolhatjuk, hogy nehéz lehet kizárni ezeket az alapanyagokat a hétköznapjainkból, pedig egyáltalán nem az, mivel számtalan más finom és egészséges táplálékkal helyettesíthetjük őket.

Dr. Oz nem hisz abban, hogy a radikális kalóriacsökkentés tartós eredményekhez vezethet. Mindenki számára ismert a jojó effektus, éppen azért, hogy ez elkerülhető legyen nem kell nagy mértékben csökkenteni a napi kalóriabevitelt. Csak napi 100 kalóriával kevesebbet kell elfogyasztanunk! Ez furcsán hangzik, de sok kicsi sokra megy. Mivel nem vonjuk meg magunktól a kedvenc ételeinket, de a legkárosabb alapanyagokat kizárjuk a fogyás könnyedén be fog indulni. Akarva-akaratlanul is több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk ha a módszert követjük, így felélénkül az anyagcserénk. A szervezetből kiürülnek a salakanyagok és a fogyás is elkezdődik.

A neves orvos abban hisz, hogy ha leszokunk a káros alapanyagok felhasználásáról és megszokjuk az egészséges táplálkozást, hosszú távú eredményeket érhetünk el. A leadott kilók nem csúsznak majd vissza, hiszen nem diétázunk, hanem egy életmódot követünk. Ha gyors éttermi ételeket kívánunk, vagy olyan élelmiszereket amelyek cukrot, fehér lisztet tartalmaznak fogyasszunk fűszeres ételeket. Dr. Oz szerint a fűszeres, csípős ételek elnyomják az egyes ételek iránti sóvárgást, ráadásul az anyagcsere működését is elősegítik. A mozgás természetesen nagyon fontos, legalább hetente két-három alkalommal sportoljunk. Ha nem vagyunk az aktív mozgás szerelmesei, a séta is megteszi. Ugyanilyen fontos a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel is. Szénsavmentes ásványvizet és teákat fogyaszthatunk, de cukor helyett használjunk egészséges cukorpótlókat.



?>