Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Diétázz, a lapos hasért!

lapos hasA rutinos diétázók jól tudják, hogy a hasra fogyás nem könnyű dolog. Erről a területről roppant nehezen akar eltávoznia felesleges zsír. Van, hogy még a célzott tornagyakorlatok végzése sem hoz igazi eredményt. Ennek az az oka, hogy a hasizom erősítése során, a zsírréteg nem tűnik el, így a hasunk sem lesz „kockásabb”, mert az izmokat eltakarja a zsír. Ahhoz, hogy a hasunk újra lapos, feszes, és kockás lehessen, előbb a vastag zsírrétegtől kell megszabadulni. Ezt csakis úgy érhetjük el, ha kardió edzéseket végzünk. Ezzel a teljes testről fogunk fogyni, mivel lényeges, hogy helyi zsírégetés nem létezik.

A kardió mozgást mindig egészítsük ki valamilyen alacsony kalória bevitelen alapuló diétával. A hasra fogyás érdekében érdemes a lapos has kúrát kipróbálni. Ennek során kerülni kell a puffasztó ételek fogyasztását, továbbá rengeteg zöldséget, gyümölcsöt és teljes kiőrlésű gabonából készült ételt kell fogyasztani. Ehető még sovány hús, hal és zsírszegény tejtermék is. A szervezet salaktalanítása és méregtelenítése során a hasunk is kisebb lesz majd, ezért érdemes magas rosttartalmú táplálékot, valamint sok folyadékot magunkhoz venni.



?>