Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


Diéta a lapos hasért

lapos hasA has fogyás szempontjából a kritikus területekhez tartozik. Innen a legnehezebb eltüntetni a nem kívánt zsírréteget. Ilyen területnek számít még a comb és a csípő is. E kritikus területek fogyását elsősorban kardió edzésekkel lehet elérni, azonban létezik egy diéta, amelyet kifejezetten annak érdekében fejlesztettek ki, hogy a hasról fogyás könnyebbé váljon. Ez nem más, mint a lapos has diéta.

A lapos has diétát már számos nő tesztelte a saját bőrén, és pozitív lett az eredménye. Jó tudni, hogy a hasunkon lévő felesleg nem mind zsírból áll. A hasi kötőszövetben elhelyezkedő zsírsejtek nagy mennyiségű vizet is képesek megkötni, továbbá az itt elraktározott salakanyagok mennyisége is jelentős. Az elfogyasztott ételek is befolyásolni tudják a hasunk körfogatát. A puffasztó ételektől jóval nagyobbnak látszhat a hasfal. A lapos has diéta három lépcsőfokból áll. Először is lényeges, hogy a puffasztó ételeket hagyjuk ki az étrendünkből, és gyógyteák segítségével űzzük el a puffadást. Aztán figyeljünk oda arra, hogy csakis olyan ételeket fogyasszunk el, amelyek serkentik a salakanyagok eltávozását, továbbá béltisztító és méregtelenítő hatással rendelkeznek. Ezt követően a víz „kihajtására” is törekednünk kell, vízhajtó ételek fogyasztása által. Így hármas támadást indíthatunk a nagy hasunk ellen.

A kúra teljes időtartama 7 nap. Ez alatt a hét nap alatt csakis gyógyteák ihatóak, továbbá a szénsavmentes ásványvíz vagy csapvíz fogyasztása is megengedett. A bevitt folyadék mennyisége legalább 2 liter legyen, ám a napi 2,5 liternyi mennyiséget már ne nagyon lépjük át. Az alkohol és a kávé fogyasztását lehetőleg kerüljük el a kúra időtartama alatt.

Mi ehető a diéta során?

1. nap:

2. nap:

3. nap:

4. nap:

5. nap:

6. nap:

 7. nap:



?>