Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


A derék és csípő leghatásosabb edzője, a hullahopp karika

hullahopp karikaA hullahopp karika kiválóan fogyaszt derék- és csípőtájon. Elég eleinte napi néhány percet gyakorolni rajta, és csak később emelni az intenzitást és az edzés időtartamát, érezhetően karcsúsodni fogunk.

Nagy tévedés, hogy a hullahopp karika vagy az ugrókötél pusztán a gyerekek játékszere volna, előbbi kiválóan karcsúsítja a derekunkat, ráadásul órákig sem kell edzenünk vele. 1958-ban találták fel, és azonnal nagy népszerűségre tett szert.

A hullahopp karika használata intenzíven igénybe veszi a hasfalunkat, a hátizmainkat, segít, hogy ne tapadjanak le az izmok. Emellett igénybe veszi a forgókat, a térdeket és a bokákat is. Az a jó, ha minél súlyosabb a karika, ezért elsősorban a fa hullahopp karikákat ajánlják, de ha műanyagból van a miénk, akkor se keseredjünk el, azzal is kiválóan lehet edzeni.

Feldobhatjuk az edzést egy kis zenével, így hamar eltelik az edzésre szánt 10-15 perc. Később, ha már jobban bírjuk, emelhetjük az intenzitást.

Akinek az életéből eddig kimaradt a hullahopp, azok ne csüggedjenek, némi gyakorlással könnyedén megtanulható. Annyi a titok, hogy vízszintesen kell tartani a karikát, és kövessük a hullahopp mozgását a derekunkkal. Eleinte sokszor le fog esni, ne csüggedjünk miatta.



?>