Kategóriák

Ajánlat



Diéták

Hirdetés


A csipegetéstől könnyen el lehet hízni

csipegetésA csipegetés az egyik leghizlalóbb szokás! Sokan csökkentik a napi ételmennyiségüket és úgy gondolják, így meg is szabadulhatnak a plusz kilóktól, ami igaz is, ha nem csipegetnek időközben.

Amikor nehéz diétába kezdünk, nem könnyű megállni a csipegetést. Néha úgy gondoljuk, hogy egy szelet sajt, egy kis adag diákcsemege, néhány keksz nem tartalmaz sok kalóriát, ezért bátran fogyaszthatjuk. Ez igaz is, de ha a nap folyamán több alkalommal is csipegetünk, akkor az adott ételek, nassolni valók kalóriaszáma összeadódik, így már lehetséges, hogy több mint amennyit elfogyaszthatnánk, ha szeretnénk leadni néhány kilót.

Amennyiben nem reggelizünk, a tízóraiig, vagy rosszabb esetben ebédig nehéz kibírni csipegetés nélkül, ráadásul még a gyomorfájás is ránk törhet. Ezért hajlamosak vagyunk gyorsan enni néhány falatot és ilyenkor nem a kalóriákat számoljuk, jöhet bármi ami a kezünk ügyében van, főleg ha sietünk.

A rendszertelen étkezés önmagában sem jó, a reggeli kihagyása pedig egyáltalán nem ajánlott! Amennyiben csinos vonalakról álmodunk nem hagyhatjuk ki a nap legelső étkezését! Ilyenkor nyugodtan fogyaszthatunk kalóriadúsabb ételeket is, mivel a szervezetünknek szüksége van energiára!

Akik az alakmegőrzésre törekednek, azoknak is óvatosnak kell lenniük, hiszen az „á az a kis csokoládé, vagy az a néhány szelet sajt úgysem látszik meg az alakomon” szerű gondolatok egy ideig igazak. Viszont bármennyire is jó génállománnyal vagyunk megáldva, ha túlságosan sok kalóriát viszünk be a szervezetünkbe akkor bizony, előbb utóbb hízni is fogunk.

A fogyókúra és az alakmegőrzés lényege is, hogy több alkalommal együnk kisebb adagokat és a kalóriadús ételeket mellőzzük.
Az esti csipegetés a legrosszabb! Sokan elképzelhetetlennek tarják, hogy megnézzenek egy filmet nassolás nélkül. Ezzel önmagában nincs is semmi gond, de nagyon meg kell válogatni, hogy mit választunk rágcsálnivalónak!

A csipegetés helyett étkezzünk rendszeresen! Akármennyire is szeretnénk megszabadulni a plusz kilóktól, a szigorú diéták helyett inkább válasszunk egyszerűbbet, hogy napközben ne kelljen folyamatosan az éhségérzettel küszködnünk. Amikor csipegetnénk valamit, igyunk meg egy nagy pohár szénsavmentes ásványvizet, vagy együnk valamilyen gyümölcsöt. Ha nem szeretnénk a felesleg kilók miatt aggódni, felejtsük el a csipegetést! Étkezzünk rendszeresen és egészségesen!



?>