Alvás közben fogyjon többet

Fogyjon el alvás közben, hogyan lehet több zsírt égetni alvás közben

Nem te vagy az egyetlen ember, aki ezeket a kérdéseket felteszi magának.

Alvás közben fogyjon többet. Kevesebb alvás, nagyobb étvágy?

Ki ne álmodna hogy alvás közben elveszíthesse a gyomrát? A válasz meglepetést okozhat.

  • Tango fogyás
  • A törlés kéréséig
  • A kamilla tea fogyást okoz

Mégis nagyon ostoba és könyörtelen logika. Te valójában zsírégetsz alvás közben. Szervezete működik. Olyan, mint egy álló helyzetű autó, de a motor tovább jár. A szíved folyamatosan dobog. Lélegez, a tüdeje működik. És sok más energiafogyasztó jelenség zajlik alvás közben. A következő sorokban együtt fogjuk látni, hogyan lehet egyike azoknak, akik alvás közben hatékonyan fogynak.

Sleep is your superpower - Matt Walker

Ha még nem tette meg: válaszoljon erre a mini vetélkedőre, amely lehetővé teszi, hogy megtudja, hol van, és meghatározza azokat a pontokat, amelyeken kiemelten kell dolgoznia a kívánt test megszerzéséhez becsült idő: 1 perc. Hogyan lehet több zsírt égetni alvás közben? Tudta, hogy az anyagcseréjétől függően, akár kalóriát is veszíthet naponta, miközben ugyanezt eszi, és hogy nem végez extra gyakorlatokat?

alvás közben fogyjon többet

Ami megegyezik akár tíz fontot is fogyhat egy év alatt anélkül, hogy kevesebbet ette volna, és anélkül, hogy többet sportolna. Félelmetes, nem igaz?

alvás közben fogyjon többet

Részletesen, egyszerű módon elmagyarázom neked, hogyan működik mindez. A kulcs ahhoz, hogy több zsírt égessen el alvás közben: az anyagcsere fokozása Emlékeztetőül: az anyagcsere a test összes tevékenysége. Ehhez a tevékenységhez energiára van szükség, még alvás közben fogyjon többet is, ha nem csinál semmit.

Mivel energiára van alvás közben fogyjon többet életben maradni, gondolkodni, lélegezni, mozgatni az izmokat. Ez azt jelenti, hogy év körüli anyagcseréjének kevesebb, mint kalóriára lehet szüksége, mint manapság. Például, ha a teste 30 évesen napi kalóriát fogyaszt, 65 éves korára csak at fogyaszthat.

Tehát, alvás közben fogyjon többet ma nem hízik evés közben, akkor 65 évesen havonta több mint egy kilogrammot hízhat, ha ugyanazt eszi.

Nem túl megnyugtató De ne essen pánikba, hatékony és természetes módja van ennek a jelenségnek az ellensúlyozására.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben! - Alvás közben fogyjon többet

Először értsük meg, honnan származik az anyagcsere fokozatos lelassulása: Az anyagcsere lassulása az izomtömeg fokozatos csökkenésének köszönhető. Az izmok felelősek a legtöbb kalória kiadásért. Ezért, ha elveszíti az izmokat, könnyebben hízik. Mivel a testének kevesebb energiára van szüksége. És tárolja a felesleges zsírt. A as évek után ugyanis fokozatosan elveszíti az izmokat, az anyagcsere lelassul, és ezért könnyebben hízik.

alvás közben fogyjon többet

Mostantól az izmaid fenntartása lesz a célod Hogy ezek ne sorvadjanak el, és annyi energiát emésztenek fel, mint fiatalabb korodban. És ehhez a legjobb sport marad a testépítés Pontosabban: erőgyakorlatok. Vagyis 2—4 8—12 ismétlésből álló gyakorlatot tartalmazó gyakorlatok.

Több alvás, hogy többet fogyjon

Ha nő vagy, ne essen pánikba: Az erőnléti edzés nem fogja hatalmas izmaidat megkapni, még akkor sem, ha rendszeresen végezzük. Ez egy mítosz. Finom és elegáns marad. Az erőnléti edzés lehetővé teszi az izmok fenntartását, így azok még akkora energiát emésztenek fel, mint fiatalabb korodban, vagy még több.

De ez még nem minden Az erőnléti edzés nemcsak az izmok fenntartásában segít: A súlyzós edzés lehetővé teszi a kalóriák elégetését, csak azért, mert fizikailag aktív.

Nyilvánvaló, de ne felejtsük el. Így a magasabb anyagcsere biztosítása mellett kalóriát éget.

Hogyan lehet egyszerre aludni és fogyni is közben?

Két legyet ölsz meg egy csapásra. És tudod mit? A kardióval ellentétben az edzés során nem csak kalóriát éget el: A tested az edzés után akár 48 órán keresztül is égeti a kalóriákat, figyelemmel kísérve az izmok erőfeszítéseinek intenzitását. Ez a fajta edzés a csontjait is erősíti. És ki mondja az erősebb csontokat, azt mondja, hogy a csontok több kalóriát fogyasztanak ez kevéssé ismert tény, de igaz. Jegyzet: Kezdetnek ne figyeljen a súlyára.

alvás közben fogyjon többet

Tudja, hogy az izom súlya nagyobb, mint a zsír. Nagyon jó lehet, hogy vékony a derekad, és viszonylag nehéz vagy. Tehát ahelyett, hogy a skálán lakna, nézze meg a ruhák méretét, amelyekbe belefér.

Sok meglepetés érhet.

Alvás közben fogyjon többet. Hűtsd le magad!

Továbbá, kerülje el magától való megfosztást: Fogyassza el. Mert ha a tested úgy érzi, hogy nincs elegendő energiája, akkor túlélési módba kerül.

Ezért lassítja az anyagcserét, így hosszabb ideig, kevesebb energiával élheti túl. Azzal, hogy túlságosan korlátozza önmagát a kalóriákban, több zsír tárolására készteti a testét.

6 szokás, amivel alvás közben is ég a zsír - Így fogyhatsz erőfeszítés nélkül éjszaka | Femcafe

És egyetértünk: nem ezt akarod. Most jó tudtad, hogy egyesek alváskor több zsírt égetnek el, mint éppen inaktívak például ülve vagy fekve, alvás nélkül?

Az RMR a nyugalmi anyagcsere Nyugalmi anyagcsere-sebesség. Ez az energiát, amelyet egy nap alatt tölt el, amikor inaktív tehát amikor ülve marad, vagy ha nem végez energiát igénylő tevékenységet. Az SMR az alvó anyagcsere arány Az alvás anyagcseréje.

  • Fokozott lipáz- fogyás
  • Peak girl Fogyj alvás közben!
  • Mozgás nélkül lehet fogyni gyakori kérdések

Ez az az energia, amelyet a tested elfogy, amikor alszol, egy napra csökkentve. Ez azt jelenti, hogy ezek az emberek alvás közben kevesebb zsírt égetnek el, mint amikor nem alszanak és inaktívak. Ez azt jelenti, hogy ezek az emberek alvás közben és különösen az éjszaka második felében több zsírt égetnek el, mint napközben, amikor inaktívak.

Alvás közben fogyjon többet

Ezért előnye a rendszeres fizikai aktivitásnak, mivel ez lehetővé teszi, hogy testünk több zsírt égessen el alvás közben. Mely gyakorlatok előnyben részesítik a testépítő foglalkozásokat? A kezdéshez gondoskodjon edzésről heti három alkalommal. Ez az ideális. Ha nem tudsz, semmi drámai: ne felejts el legalább hetente egyszer elmenni. Ez a minimum. Mint például a guggolás vagy a holtemelés. Ezek a gyakorlatok lehetővé teszik, hogy egyszerre több izomcsoportot dolgozzon, ezért sok kalóriát éget el most és az edzés utáni órákban is.

Néhány példa:.

Fontos információk